Post hier foto van je huidige porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Post hier foto van je huidige porsche

• Maker
    Discussie

• PDS

Hey

Na een tijdje op dit forum weet ik eigenlijk nooit wie welke auto heeft.

Ik ben echt wel benieuwd, dus misschien leuk om hier een foto te posten van je huidige P

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 435)
      • 10982465_1588395154710791_3679115826606275575_n.jpg

Proficiat Koen!! :relaxman:

Zou niet misstaan aan het Gardameer :engeltje: :first:

😎 :coolness:

hier komt de mijne … vers van de pers !

589_2015-02-08.jpg

590_2015-02-08.jpg

591.jpg

Post hier foto van je huidige Porsche.

Heb al drie bladzijden geen Porsche meer gezien. 🙄

+1

Ik moest enkel reageren op het verkleinwoord “motortje”…

Volgend modeljaar zit er zo nog een evolutie aan te komen want de basismotor in de Cayman/Boxter zal een 2-litertje zijn. Deze zal zonder de minste twijfel opnieuw sneller zijn dan de huidige 2,7 liter. De vooruitgang staat niet stil!

Alle Porsches zijn fun to drive , maar oude 911-jes laten je inderdaad opnieuw voelen wat echt rijden is , een sensatie die niet met woorden te beschrijven is , je moet het “voelen” en beleven.
                      Gelukkig zijn zij die dit kunnen maar het is niet voor iedereen weggelegd , geniet er dus van als je bij de gelukkigen hoort , maar laten we aub alle Porsche-rijders respecteren :respekt: voor *porsche

Attachments:
                      • image1_2015-02-08.jpg

[quote=”de_koen” post=196990][quote=”Yellow Submarine” post=196985]Motortje van 2,7 liter is wel sneller dan de 3,6 uit de 964. :ass:[/quote]

eeeuh, nee.
                        zelfs eens 2.7 pdk sport chrono is niet sneller dan een 964 van 25jaar oud.[/quote]

Hockenheim Short 1:14.50
                        Cayman 2,7 motortje lap times
                        Er staat niet bij of het de PDK is.

Hockenheim Short 1:20.52
                        964 lap times
                        Manuele bak

Jawatte hier lees je wat… Zo lang iedereen maar plezier heeft aan zijn wagen zie ik geen probleem.

Maar nu het hier toch gaat over sneller en verliezen kan ik er niet aan doen dat ik terug denk aan het moment waarop ik met mijn golf 2 aan de lichten stond en er achter mij een boxter reed. Mijnheer parkeerde zich helemaal naar het einde toe naast mij en vond het blijkbaar nodig om mij smalend aan te kijken. De volgende lichten parkeerde hij zich terug netjes achter mij… :ass: 😉 Om maar aan te geven, het ging hier om een ‘simpel’ golf 2-tje maar ook daarmee had ik ‘my moments of joy’! :up:

verliezer ? wacht maar tot 11jes op hun appel krijgen van de GT4 met middenmotortje :mrgreen: (lees dit gerust als zelfspot nadat je mijn project pagina gelezen hebt)

Ive

Vanwaar die coiffeursauto komt, weet ik niet hoor. Hoorde altijd dat het een “vrouwen”porsche is.
                              Trouwens, de coiffeur hier achter de hoek rijdt met een Cayenne eerste model en klaagt steen en been 😮

Allez mannen, kom aan zeg!

Mijn coiffeur (parruchiere) is nog hele toffe gast en heeft een bijzonder knappe en goedlachse vrouw!

En verliezer moet je af en toe zijn, anders vergeet je de smaak van de overwinning… en dat zou pas :ass: zijn!!!

ach, ik ben ook al meerdere malen smalend bekeken als ik uit m’n boxy stap. tot ze weten/horen wat er voor de rest achter de garagedeur geparkeerd staat en dan zijn ze verbaasd dat ik toch meestal als eerste naar de sleutels van de 986 grijp :sarcastisch

Traantje …

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 435)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.