Post hier je funniest jokes en moppen.

Home Forum Zeverhoekje Post hier je funniest jokes en moppen.

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Heb even gezocht, maar bleek nog geen draadje te bestaan voor zo’n onderwerp.
      Dus hier een draadje voor mopkes e.d geopend.

Kreeg deze per e-mail vandaag, dus bij deze. 😉

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 756)
      • 6656B393-D03C-491F-BE07-DD6A43281764.jpeg

zxs.jpg

schoonmoeder.jpg

Bijkomend wordt wie lastig doet in een verzorgingstehuis aan bed vastgebonden terwijl lastigaards in een gevangenis een éénpersoonskamer krijgen !

zzPrison.jpg

ze hadden geen hondenbrokjes bij, wel handboeien voor de ongewenste bezoekers…. :happy:

Met of zonder hondenbrokjes?

Opschalen heet dat!! :ass: :ass: :ass:

Is jammer genoeg geen ‘joke’… hier een 10tal jaar geleden meegemaakt, 1u30 ‘s nachts, poging tot inbraak bij ons terwijl we thuis waren, politie gebeld… “ja meneer, we sturen zo snel mogelijk een ploeg….” – intussen hadden onze honden gedaan waar ze goed in zijn… resultaat: inbrekers ingesloten aan de deur met twee grommende herders op ‘springafstand’ , wachtend op bevel tot ‘attaque’ (getrainde Duitse herders)…. 10min later nog niemand gezien, teruggebeld….”Ja meneer, ze zijn onderweg”… weer 10min later opnieuw gebeld met de melding dat ze indien ze NU niet onmiddellijk hier waren, ze dan maar meteen een ambulance mochten meebrengen…. mijn honden begonnen honger te krijgen…. en plots was er een ploeg ter plaatse…. :bounce: :bounce: :bounce:

Heel juist Deepee, eigenlijk echt triestig dat deze mop tegenwoordig realiteit is, gangsters krijgen vrij spel en de moegetergde brave burger wordt medogenloos bestraft.

Als deze “Joke” ooit werkelijkheid wordt dan weten we wat gedaan om alsnog hulp te krijgen .

burglers.jpg

Een Algerijn in djellaba zit naast een Vlaming op een vlucht Marseille – Brussel.

Direct na het opstijgen start de hostess met het aanbieden van de drankjes.

De Vlaming vraagt een glas champagne.

Ze geeft hem het glas en vraagt aan de Algerijn of hij ook een glas wil.

Deze is verbolgen en antwoordt “Ik word nog liever verkracht door 10 prostituees dan één druppel alcohol aan te raken met mijn lippen”.

De Vlaming geeft direct zijn glas terug aan de hostess en zegt: “Dat heb ik ook liever, maar ik wist niet dat je kon kiezen”…

TGIF

drieendertiger.jpg

zJokess.jpg

zWens.jpg

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 756)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.