Post hier je funniest jokes en moppen.

Home Forum Zeverhoekje Post hier je funniest jokes en moppen.

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Heb even gezocht, maar bleek nog geen draadje te bestaan voor zo’n onderwerp.
      Dus hier een draadje voor mopkes e.d geopend.

Kreeg deze per e-mail vandaag, dus bij deze. 😉

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 756)
      • Toen de turbo-diesels opkwamen, een slordige 30 jaar geleden, maakte mijn neef ooit een kameraad wijs dat hij geen diesel tankte in zijn Audi 80 TD, maar turbo-diesel…

Bij een volgende gelegenheid wist de kameraad te melden dat ze geen turbo-diesel verkochten waar hij doorgaans tankte… :first:

turbo diesel

turbodiesel.jpg

oldtimerhumor op z’n best

gelast.jpg

zheels.jpg

zielig.jpg

:happy: :happy:

droomauto.jpg

Koningin Paola is op bezoek in het U.Z. in Gent en tijdens haar ronde
                      passeert ze een kamer waar een mannelijke patiënt aan het masturberen is.

‘O God!’, roept Paola , ‘dat is walgelijk! Wat is hier de bedoeling van?’

De dokter die haar rond gidst, legt uit: ‘Het spijt me, Majesteit,
                      maar deze man heeft een ernstige aandoening waarbij de testikels zich razendsnel met zaad opvullen.
                      Als hij dat geen vijf keer per dag doet, zouden ze barsten en zou hij direct sterven.’ ‘O het spijt me!’ zegt Paola.

Op de volgende verdieping komen ze langs een kamer waar een jonge verpleegster een patiënt aan het pijpen is.

‘O God!’ zegt Paola opnieuw. ‘Wat gebeurt er hiér?’

Antwoordt de dokter: ‘Zelfde probleem, maar betere
                      hospitalisatieverzekering… :happy: :happy: :happy: :happy:

Mevrouw Bosmans belt na het overlijden van haar man naar de krant en vraagt hoeveel een rouwadvertentie kost.
                        – Tien euro per vijf woorden, zegt de telefoniste.
                        – Oei, zegt mevrouw Bosmans en als ik maar twee woorden opgeef – bv. ‘Bosmans overleden ‘ – kost het dan minder?
                        – Nee,mevrouw, een rouwadvertentie kost sowieso minstens tien euro . U kunt er dus gerust nog drie woorden bij doen .
                        Mevrouw Bosmans denk nog even na en zegt :
                        – Wel , zet er dit dan maar bij : ‘ Porsche te koop ‘

safe.jpg

deze ook

Variatie op hetzelfde thema :drink:

911tujboo.jpg

LOL!!! Met een 964 Carrera 2 moest ik ietsie minder compenseren :bounce:

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 756)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.