Post hier je funniest jokes en moppen.

Home Forum Zeverhoekje Post hier je funniest jokes en moppen.

• Maker
    Discussie

• Wim

Heb even gezocht, maar bleek nog geen draadje te bestaan voor zo’n onderwerp.
      Dus hier een draadje voor mopkes e.d geopend.

Kreeg deze per e-mail vandaag, dus bij deze. 😉

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 756)
      • hond.jpg

0

Het is wel een gigantisch vliegtuig :sarcastisch

0

Belgen sturen ook vliegdekschip naar Noord-Korea
            vliedekschip.jpg

0

LOL !!!! Tatoerder heeft mij gezegd dat die geen schaalmodellen doet, ben zonder tatoe teruggekomen :happy: :happy: :happy:

0

[quote=”Sensa911″ post=250037]Eindelijk heb ik een idee voor een plaats en een tekst voor een tatoe! :mrgreen:[/quote]

Ik hoop voor you dat de ‘HAAA’ er ook nog op kan :happy: En dat de tatoeëerder er geen HAHA van maakt als er toch voldoende plaats is. :first:

0

Nieuwe sticker om op mijn wagen te plakken….

51fWePfyJQL.jpg

0

Eindelijk heb ik een idee voor een plaats en een tekst voor een tatoe! :mrgreen:

0

’nuff said 😉

0

smiles.png

0

turrrbooo.jpg

0

gordel.jpg

0

IK DACHT AL SLAPEND RIJK TE WORDEN MAAR IK GERAAKTE MAAR NIET IN SLAAP….

0

16464344_1719335791709759_8461536372887388160_n.jpg

0
                                tom

een jager komt een cafeetje binnen waar al de jagers goed gekend zijn .hij raakt in gesprek met enkele collega jagers en durft op een bepaald moment een gedurfde bewering te doen . hij verteld de mannen dat hij geblindoekt aan een dierenhuid kan voelen wat voor een dier het is en hoe het dier gedoodt is .
                                  onmogelijk beweren de andere jagers en ze dagen hem uit om het te bewijzen .
                                  als je het goed hebt betaald iedereen jou een drankje en anders betaal jij ons een drankje .
                                  zo gezegd zo gedaan de man word stevig geblinddoekt en er word uit de wagen een dierenhuid gehaald .
                                  hij betast de huid en zegt het is een grizzly beer geschoten met een Winchester, kaliber 375H&H Magnum 285 grain Grand Slam kogel.
                                  iedereen reageert stomverbaasd en de drankjes komen zijn kant op .

een van de jagers is echter niet overtuigt en haald een 2 de huid
                                  dit is van een bengaalse tijger gedood door een schot van eenn Mauser Model 2000 Caliber 9.3 x 64, 270 grain Naturalis kogel
                                  ongeloofelijk zeggen de mannen en nahet 2 de rondje drankjes gaat hij straalbezopen naar huis .
                                  hij kruipt stilletjes naast zijn vrouw in bed .
                                  de volgende morgen word hij wakker met de nodige hoofdpijn en in de spiegel ziet hij dat hij een gigantisch blauw oog heeft , hij denk na en zegt verdorie ik ben gisteren avond niet gevallen en heb ook niet gevochten hoe kom ik aan dat blauwe oog ?
                                  wel zegt zijn zijn vrouwje bent thuis gekomen je bent mijn poesje beginnen strelen en je hebt gezegd dit is een stinkdier en het is gedood met een bijl

0

Drie hoertjes zitten aan de bar wat te drinken en wat te praten . De eerste zegt plots,”kijk eens ” ze neemt haar glas,plaatst het voor haar flamous en zip …glas weg. De tweede zegt ,” ha maar kijk nu eens”, ze plaatst de fles voor haar flamous en zip…fles weg!! Het derde hoertje wil nog iets zeggen maar schuift dan ineens over haar barkruk…zip!!

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 756)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.