Home › Forum › Zeverhoekje › Post hier je funniest jokes en moppen.
- Dit onderwerp bevat 756 reacties, 79 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 1 maand geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Een belangrijk maffiabaas zijn oudste zoon gaat trouwen en ze bespreken samen het huwelijksfeest . “Voor je huwelijk heb ik het perfecte kado ” zegt vader maffia. “Een mooie gouden revolver met dubbele lader”. De zoon vind het maar niks en zegt ,” ik had liever een mooie gouden horloge gehad ,zo een Rolex of een Cartier “. Vader maffia schud heftig zijn hoofd,” nee nee zoon,zo een mooie gouden revolver daar ben je veel beter mee…geloof me maar”. De zoon vind het horloge toch beter. De discussie duurt wat te lang en vader maffia word het beu,”luister eens”,roept hij ,”op een slechte dag kom je thuis en vind je je mooie vrouw in bed met een ander ! Ga je dan op je Rolex kijken en zeggen “vriend, het is tijd om naar huis te gaan….”
Een trucker genaamd Tuur staat erom bekend dat wanneer hij een liftster meeneemt hij altijd vraagt om sex te hebben tijdens de rit. Hij zingt dan altijd een liedje ” ik ben Tuur en ik doe het achter mijn stuur” . Op een dag pikt hij een non op en hij twijfelt of hij het aan een non durft vragen. Hij raapt zijn moed bijeen en zegt,”zeg, geen zin om wat te stoeien ?” De non kruipt direct op zijn schoot en blij als hij is begint Tuur te zingen ” ik ben Tuur en ik doe het achter mijn stuur” waarop de non meezingt ,” en ik ben John en ik doe het als een non”…
Een man loopt rond in de straat van de vrouwtjes van plezier en stapt bij eentje binnen. “Hebt u blauw krijt ” vraagt hij ,waarop de vrouw verbaasd antwoord ” nee,dat heb ik niet”…”spijtig,dan kan ik hier niets doen” zegt de man en gaat terug de straat op en stapt het volgende kotje binnen waar hij wederom vraagt “hebt u misschien blauw krijt ?”…”blauw krijt? Nee… wel zweepjes en handboeien maar blauw krijt…nee”…”spijtig dan kunt ge voor mij niets betekenen”zegt de man en stapt terug de straat op naar het volgende kotje. Nu heeft het eerste vrouwtje het in het oog dat de man nog altijd op zoek is en solidair als ze is belt ze haar vriendin die wat verder in de straat zit op,”niets vragen maar er komt zo een klant binnen,zorg dat je blauw krijt in huis hebt” de vriendin haast zich en ja hoor,de man stapt ook bij haar binnen met de vraag “hebt u blauw krijt?”… “ja hoor ,ik heb blauw krijt!”. Fantastisch ” roept de man,kleed zich onmiddellijk uit en bespringt het vrouwtje . Na de vrij partij kleed de man zich aan en rekent af. “En dat blauw krijt dan ?” Vraagt ze verbaasd. “Ha ja” zegt de man ,hij neemt het blauw krijt en klad er heel zijn handen mee vol,bedankt haar en gaat huiswaarts . Thuis gekomen vraagt zijn boze vrouw waar hij zo lang heeft gezeten. “Ik?” Zegt hij .”ik heb de hele namiddag bij de hoertjes gezeten ” . “Leugenaar !” Roept zijn vrouw… “gij zijt gaan biljarten!!”
Een Fransman ,Belg en Marokkaan zitten samen in een sportvliegtuigje .verveeld steekt de Belg zijn hand uit het raampje en zegt “hè we vliegen nu boven België “. Verbaasd vragen de Fransman en Marokkaan hoe hij dat weet , “ik heb net met mijn hand de bovenste bol van het Atomium aangeraakt “zegt hij. Even later steekt de Fransman zijn hand uit het raampje en zegt ” ha we vliegen nu boven Frankrijk “. Verbaasd vragen de Belg en Marokkaan hoe hij dat weet,”ik heb net met mijn hand het bovenste puntje van de Eiffeltoren aangeraakt”. Nog later steekt de Marokkaan zijn hand uit het raampje en zegt “wel we vliegen nu boven Marokko “.verbaasd vragen Belg en Fransman hoe hij dat weet,”wel ” zegt de Marokkaan ,”ze hebben net mijn horloge gepikt”….
Een grietje uit het buitenland leert in een Antwerps café een matroos kennen. I want to go to america zegt ze, no problem zegt de matroos… ik smokkel u wel aan boord en de vergoeding in natura regelen we wel dagelijks tijdens de reis. Iedereen akkoord en de matroos verbergt het grietje aan boord… dagelijks komt de matroos zijn vergoeding halen en dit al drie weken maar de vierde week word het grietje het beu. Ze raapt haar moed bijeen,verlaat de schuilplaats en komt op dek terecht waar ze recht in de kapitein z’n armen loopt! When we are in america? roept ze waarop de kapitein : meiske ge zit op de flandria….
Na het spraakmakende nieuws waarmee de nieuwe Amerikaanse regering van Donald Trump de wereld verraste door inwoners van Irak, Iran, Jemen, Libië, Soedan en Somalië zeker tot eind mei een visum te ontzeggen, komt ook het stadsbestuur van Antwerpen met een controversiële veiligheidsmaatregel op de proppen. Zo worden inwoners van de provincies West-Vlaanderen en Limburg de toegang tot de stad ontzegd “tot zeker aan de zomersolden”. Dat staat inmiddels te lezen in een officiële verklaring gepubliceerd ondertekend door de burgemeester en het schepencollege
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.