Post hier je funniest jokes en moppen.

Home Forum Zeverhoekje Post hier je funniest jokes en moppen.

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Heb even gezocht, maar bleek nog geen draadje te bestaan voor zo’n onderwerp.
      Dus hier een draadje voor mopkes e.d geopend.

Kreeg deze per e-mail vandaag, dus bij deze. 😉

15 reacties aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 756)
      • Tja, ik nam het voor nen (heel) idiote grijns
        Het was dat of zijn bijrijster was onbevoegelijke dingen aan het doen

Uitgelachen? :happy:

Daarnet uitgelachen door de bestuurder van ne Chrysler/Lancia cabrio :puke:
            Ik reed met de gele Spyder :driver: ( niet te hard, voor alle duidelijkheid :engeltje: )
            De flipo reed wel met zen kap toe :think:

Ok, ik weet het, hij had waarschijnlijk zijn medicamenten niet ingenomen. :censored:

mss heeft die in te ruilen GT4 op RL ook wel MT, PTS en pepita op z’n canapés 8)

Ja, dien enen Belg ziet ze vliegen denk ik :first:
                    Tegen mij zegden ze altijd: Schep waarde door schaarste 8)
                    De laatste keer dat ik keek waren er 23 Jubi’s, 2 Geyser Grey’s en in totaal 3 handgeschakelde. Die Belg is de enige GG, MT, en houndstooth interieur. DE combinatie om te hebben volgens vele Rennlisters :up:
                    Daar heeft er zelfs al ene zijn Jubi PDK verkocht om ‘m krak dezelfde te kopen met MT…

ik merk op mobile weinig verschil in prijs (op één Belgische uitschieter na :mrgreen: ) tussen een MT of PDK 991 jubi ook al is het aanbod van de ene vele malen kleiner.
                      mijn grootvader zaliger zei vroeger altijd: ” ast regert in … dan druppellet aachter Brussel”.

Hier maak je de fout van een PDK (wat niemand eigenlijk wilt) te vergelijken met de verkoopprijs van een MT (welke zeer gegeerd zijn) :sarcastisch :mrgreen: :happy: :first:

Als ik dan op mobile ga kijken is de hoogste prijs voor een GT4 = de prijs waarop de Jubi’s beginnen. Je kan vragen wat je wil natuurlijk (ik doe dat ook) maar kijk, ik stel maar vast.
                        Ik heb het al een paar dagen niet willen zeggen, maar eigenlijk zou een Jubi de combo kunnen zijn die YS zoekt moest blijken dat zo’n oudje voor hem toch te weining comfort aan boord heeft. :up:

Nen dromer :sleep:

Click…

‘t Moet dan nog een MT zijn ook, meneer heeft smaak (gekregen)

:sarcastisch :mrgreen: :happy:

We leven allemaal boven onze stand (dixit CD&V vicepremier Kris Peeters)

Beste vicepremier Peeters, hieronder de maandelijkse factuur voor mijn mama vanuit het zorgcentrum ook wel eens “rusthuis” genoemd.
                              Mijn mama is 91 jaar en ontvangt elke maand een pensioen(tje) van 1225 euro en daarbij nog eens 130 euro van de zorgkas.
                              Dus met 1355 euro moet elke maand de factuur van 1696,30 euro betaald worden.
                              Mijn mama leeft duidelijk, beste vicepremier, zwaar boven haar stand.
                              En ik vind het heel erg dat mijn mama zo verkwistend boven haar stand probeert te leven. Moreel verwerpelijk eigenlijk.
                              Ik krijg het ook niet aan haar uitgelegd zelfs met uw vermanend interview in de hand.
                              Maar toch wil ze elke veertien dagen eens naar de kapper. Toch erg hé?
                              En ik kan haar maar niet aan het verstand brengen dat haar pensioen niet kan verhoogd worden omdat veel bedrijven en rijke mensen nu eenmaal hun geld liever verbergen in allerlei paradijzen. Of omdat ParibasFortis haar rijke klanten liefst de weg naar verborgen rekeningen helpt vinden waardoor er te weinig belastinginkomsten zijn om degelijke pensioenen te betalen. En dat uw regering dat geld liever in die paradijzen ziet dan in onze publieke schatkist.
                              Ik krijg het echt niet verkocht. Mijn mama luistert niet.
                              Nochtans ik heb het gevraagd aan de dokter en hij beweert dat mijn mama nog steeds geen dementieverschijnselen heeft.
                              Maar ja, dementie of niet, paradijs of geen paradijs, deze factuur moet wel betaald worden.
                              Kan ik ze doorsturen naar uw bevoegde diensten?

Ik reken op u, vicepremier, want ik heb me laten wijsmaken dat u het “sociale gezicht” van een asociale regering zou zijn.
                              Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat ik zelf dementieverschijnselen begin te vertonen.
                              Groeten van Eric Goeman.

rusthuis.jpg

dan ben je idd sneller met de fiets tot bij de bakker :mrgreen:

High-tech stelplaats.

@fab

Is een hele berg onderdelen voor dat geld :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 756)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.