Post hier je funniest jokes en moppen.

Home Forum Zeverhoekje Post hier je funniest jokes en moppen.

• Maker
    Discussie

• Wim

Heb even gezocht, maar bleek nog geen draadje te bestaan voor zo’n onderwerp.
      Dus hier een draadje voor mopkes e.d geopend.

Kreeg deze per e-mail vandaag, dus bij deze. 😉

15 reacties aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 756)
      • LOL, eentje om te onthouden!

[hide]onder het motto: beter je leven, begin bij jezelf …

poedel.jpeg[/hide]

Wim

Zo ken ik er ook een.

https://youtu.be/LVB20h6_lpg

[video]https://www.youtube.com/watch?v=F3JGHWDDrI8[/video]

[hide]761b9793-e6fd-4e61-a530-a461885b699c-medium.jpeg

strangeWorld.jpeg[/hide]

en geef beide sleutels bij mij in bewaring. iedereen content… 🙂

Kuisheidsgordel voor de dochter en de sleutel van het tuinhuis voor de vrouw ? 😉

uit het leven gegrepen:

ik kom vanmorgen bij de bakker een jeugdvriend tegen die ik al jaren niet meer gezien had.
                      er staat een lange rij klanten voor ons en we praten over koetjes en kalfjes tot het onderwerp vaderdag aan bod komt en ik vraag hem wat hij cadeau heeft gekregen.
                      “van m’n vrouw niks en van m’n dochter een verlengdraad” antwoordt hij
                      “hè” was mijn eerste reactie.
                      “ja” zei hij “en de uitleg die ik erbij kreeg: “dan kunt ge voortaan buiten gaan zagen”

nu ben ik wel reuze benieuwd wat er in het pakje zal zitten met moederdag en de verjaardag van de dochter?

@Hendrik … het is geen grap (dus eigenlijk hoorde je post hier niet thuis 🙂 🙂 )

Integendeel, lijkt mij een goede bestemming voor een 2 daagse roadtrip. De dames kunnen ook gaan winkelen in de shop van Marina.

En in die regio is het heeel lekker eten!

Voila!

http://www.goldies-boutique.eu/ Origineel concept!

… een beetje waarheid, geheime wensen of een beetje wegdromen:

flat6cartoon.jpg

flat6cartoon2.jpg

Dit is toch een grapje?

_57_2015-04-15.jpg

blow.jpg

pas goed op wanneer je vrouw uit het niets vragen begint te stellen:

zij: Als ik dood ga, zou je dan hertrouwen ?

hij: Tuurlijk niet !

zij: O, vind je het dan niet leuk om getrouwd te zijn ?

hij: Natuurlijk wel !

zij: Waarom zou je dan niet hertrouwen ?

hij: Ok, dan hertrouw ik wel.

zij ( kijkt een beetje beduusd): Dus je hertrouwt wel ?

hij: Ja, maar alleen omdat het zo fijn is met jou getrouwd te zijn.

zij: En slaap je dan in ons bed ?

hij: Waar moet ik anders slapen ?

zij: En zet je dan all haar foto’s neer in plaats van de mijne ?

hij: Tja, dat lijkt me normaal, toch ?

zij: En gaat ze dan in mijn auto rijden ?

hij: uhh, nou dat dan weer niet, want ze heeft geen rijbewijs…

15 reacties aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 756)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.