Post hier je funniest jokes en moppen.

Home Forum Zeverhoekje Post hier je funniest jokes en moppen.

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Heb even gezocht, maar bleek nog geen draadje te bestaan voor zo’n onderwerp.
      Dus hier een draadje voor mopkes e.d geopend.

Kreeg deze per e-mail vandaag, dus bij deze. 😉

15 reacties aan het bekijken - 601 tot 615 (van in totaal 756)
      • :happy:

is al een heel oud filmpje maar is nog steeds :happy:

discretie verzekerd want …. altijd zonder remsporen :salut:

als dat geen catchy reklame is voor winterbanden 😀

winterbanden.jpg

jesuis_Porschiste.jpg

sommige forummers hebben last van jeugdamnesie. mijn grijze massa werkt nog behoorlijk goed en doet zoiets me aan een oud filmpje denken.
                    van martina hill staat er trouwens een hele boel goeikes uit de serie “knallerfrauen” op joetjoep KLIK

Wim

Ik vind dit eigenlijk wel een joke. :engeltje:

[quote]Porsche merkpagina RSS Feed van alle porsche artikelen.
                        Ooit een fabrikant van prachtige en pure sportauto’s zoals de 911, tegenwoordig draait het Duitse merk vooral op lelijke SUV’s en afzichtelijke sedans (ook in dieselvariant natuurlijk). Tevens zou men woekerwinsten maken dankzij dubieuze aandelentransacties. gooit hier Porsche zijn naam met te grabbel.[quote]

:engeltje:
                          Me know nothing, me from Barcelona :coolness:

a dat was het :bounce:
                            een brandweerkazerne en ik maar denken dat het een zoo was :mrgreen:

staat daar geen verlaten brandweerkazerne :mrgreen:

😆 een man uit Lebbeke? :think:
                                Belgie is een apenland!

de vlaamsche charlie hebdo’s zijn in hun politieke kram geschoten met dit vertederend huiselijk tafereel

image001.jpg

15 reacties aan het bekijken - 601 tot 615 (van in totaal 756)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.