Post hier je funniest jokes en moppen.

Home Forum Zeverhoekje Post hier je funniest jokes en moppen.

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Heb even gezocht, maar bleek nog geen draadje te bestaan voor zo’n onderwerp.
      Dus hier een draadje voor mopkes e.d geopend.

Kreeg deze per e-mail vandaag, dus bij deze. 😉

15 reacties aan het bekijken - 616 tot 630 (van in totaal 756)
    • PB

Zijn deze al langs geweest?

Een vrouw kan van een man een miljonair maken. Werkt alleen als de man miljardair is!!

bij ons hebben de boeren een stikker op de mestwagen:
              waar de homo’s in roeren is wat wij vervoeren!

een homo wilt een tatoeage maar is het vrouwtje en heeft vlug pijn en laat zich in slaap doen want wilt een *porsche laten tatoeëren op zijn lul.
              na dat hij ontwaakt ziet hij dat er een traktor op staat! halo zegt hij dat is geen *porsche
              ja halo je gaat toch niet met een *porsche door de stront rijden :mrgreen:

De handelaar probeert een Porsche te verpatsen en je vrouw probeert jou te verpatsen ? :mrgreen: :happy:

Wat is het verschil tussen een vrouw en een autohandelaar?

Met een autohandelaar kun je onderhandelen 😉

Wat doet een Antwerpenaar met een Porsche die thuis wat vergeten is?

– Die komt vroem! :driver:

vettig maar prettig … :happy:

tom

goe mopken
                        Jantje zit in de klas en de juf vraagt wie er een lang woord kent. Klaasje steeks zijn vinger op en zegt. “openbaarvervoer ”, zegt hij. “Goed zo, Klaasje. Kinderen wie kent er nog eentje?” vraagt de juffrouw. Marietje steekt haar vinger op en zegt: “aanhangwagen!” “Ook een mooi woord”, zegt de juf. Jantje steeks zijn vinger op en zegt. “Geslachtsgemeenschap, juf!” “Zo”, zegt de juf, “dat is een mond vol.” “Nee”, zegt Jantje, “dat is pijpen.”

Sebastian Vettel vermomd als knotsgekke automecanieker

http://youtu.be/ioifcRZ2hHs

:happy:

Fons en Mariette zijn aan het fietsen en wanneer Fons een hindernis moet ontwijken en achter zijn Mariette moet rijden, roept hij tegen zijn vrouwke: ‘ Marietteke, als ik uw poepeke zo zien draaien is het precies ons wasmachien.

Mariette doet of ze niks heeft gehoord en fietst verder.

Wanneer diezelfde avond Fons zijn Mariette bij het aantrekken van haar slaapkleed in haar Eva-kostuum ziet rondlopen, begint zijn bloed te kriebelen en hij zegt : ‘ Mariette, als ik uw wasmachientje bezie, loop ik over van de goesting. Kom, laat ons nog ne keer den nacht van ons leven hebben.’

Mariette bekijkt hare Fons, die ondertussen al in Adams-kostuum staat van kop tot teen en antwoordt : ‘ Fonske, doet gij maar een handwaske jongen. Want voor zo’n klein waske steek ik mijn machine ni in gang zulle !!’

2 mannen zitten op café en praten met elkaar over het onderwerp s..x:
                                mijn s..xleven is als cola zegt de ene; hoezo repliceert de andere; wel vroeger was het classic, daarna light en nu zero.

Het zal wel zijn dat God nogal pissed rondloopt en alles op de wereld fout gaat,
                                  hij moet Hemverdomme op Zijne enige rustdag werken omdat die luie electriciens niet doordoen! :sarcastisch :mrgreen:

tom

wie weet wat het oudste beroep is ????
                                    neen niet h . . r

maar wel elektricien
                                    want de zevende dag schiep god het licht en dan waren die mannen al 3 weken aan het kabel trekken

:mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 616 tot 630 (van in totaal 756)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.