Post hier je funniest jokes en moppen.

Home Forum Zeverhoekje Post hier je funniest jokes en moppen.

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Heb even gezocht, maar bleek nog geen draadje te bestaan voor zo’n onderwerp.
      Dus hier een draadje voor mopkes e.d geopend.

Kreeg deze per e-mail vandaag, dus bij deze. 😉

15 reacties aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 756)
      • candid camera: Mobil 1 – Carwash F1 style met Jenson Button

http://youtu.be/ytP6gij_NoA

nog eens wat laten lachen hier met ons limburgs dialect :happydance:

Lol @ “I actually want to die”. 😆 :up:

😀 +1

PDS

Hehe zou mooie poster zijn voor in de garage :up:

Wim

Komt een vrouw bij de visboer en vraagt hem of die iets lekkers heeft voor de poes.
                      Waarop visboer antwoord, wat denk ge van een lekker tongske.

Werk gedaan, geen gezaag meer… Merci he John. :first:

is hier al 2 maanden niet meer gelachen?

zoals vele mannen liggen die op zondag languit in de sofa maar het werd teveel voor de vriendin van Wes.
                          zeg wanneer ga je die lamp eens maken die flikkert in de gang?
                          bekijk mij zegt Wes zie ik er uit als een elektricien? NEEN TOCH
                          zeg wanneer ga je die deur eens smeren die piept?
                          bekijk mij zegt Wes zie ik er uit als een schrijnwerker? NEEN TOCH
                          zeg wanneer ga je da poortje eens verven waar je altijd langs loopt als je naar de voetbal gaat kijken?
                          bekijk mij zegt Wes zie ik eruit als een schilder? NEEN TOCH
                          Wes het gezaag moe en vertrekt naar de voetbal.
                          na enige tijd komt hij terug en verschrikt zich want het poortje is geverfd en loopt verder en blijkt de lamp ook gemaakt alsook de deur piept niet meer???
                          Wes vraagt aan zijn vriendin awel wie heeft dat gemaakt?
                          Ooo John is langs geweest en heeft dat allemaal gedaan.
                          en dat heeft zeker veel gekost vraagt Wes?
                          valt mee zegt ze want John stelde voor dat ik een taart moest bakken of bovenop gaan om een nummerke te maken.
                          de vriendin zegt tegen Wes bekijk mij zie ik eruit als een bakker? NEEN TOCH
                          :mrgreen:

how to save fuel 💡

saveFuel.jpg

Geweldig gevonden

nog een foto van aziatische porsche reclame :sarcastisch

reclame.jpg

Mijn madam drinkt zelf… :drink: :happy: :happy:

De nuchtere madam laten rijden kan ook…

15 reacties aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 756)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.