Post hier je funniest jokes en moppen.

Home Forum Zeverhoekje Post hier je funniest jokes en moppen.

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Heb even gezocht, maar bleek nog geen draadje te bestaan voor zo’n onderwerp.
      Dus hier een draadje voor mopkes e.d geopend.

Kreeg deze per e-mail vandaag, dus bij deze. 😉

15 reacties aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 756)
      • vandaag op een internetkrant:

Kauwgom vreten tegen de sterren op, een halve liter water drinken alvorens in de auto te kruipen, een ros centje onder je tong steken… We kennen ze allemaal, de zogeheten trucjes om negatief te blazen met een stuk in uw frak…

Maar Patrick Van den Kieboom heeft dit weekend dé manier gevonden om met twee Duvels en een pint toch vlotjes door de alcoholcontrole te geraken. “Ik rijd in een Renault Espace die ik van een Zuid-Afrikaan heb gekocht. Het stuur staat dus rechts.” De agente van dienst had blijkbaar niet door dat ze de passagier, Patricks vrouw, gevraagd had te blazen. “Ik kon nauwelijks in dat apparaat blazen, omdat ik mijn lach zo moest inhouden. Ik verwachtte dat die agente elk moment zou ontdekken dat ze een passagier aan het controleren was.”

Niet dus! Nog een mooie sleutelhanger en hup, terug de baan op! De flikken van dienst kunnen er ook nog wel om lachen: “Toen ik het verhaal hoorde, heb ik ook smakelijk moeten lachen. Ik sluit niet uit dat het is gebeurd, want onze agenten staan inderdaad links gepositioneerd én het is daar een donker gat. Die man heeft de grap van zijn leven meegemaakt.”, aldus onze blauwe vrienden.

U weet wat u in ‘t vervolg te doen staat: auto kopen met stuurtje aan de andere kant, nuchtere madam meepakken en hopen dat de flikken niet goed wakker zijn! Of gewoon niet zuipen voor je in je wagen kruipt kan ook altijd…

997gt3.jpg

komt origineel uit dit filmpje

Maakt m’n vrouw me wakker afgelopen nacht, vraagt ze:

“Als er nou wat met me gebeurt in 2014, dat ik er dus niet meer ben, zal er dan hier in dit bed een andere vrouw komen te liggen?”.

“Dat denk ik wel”, antwoord ik haar.

“En zal ze dan ook naast jou in je P. plaatsnemen om mooie ritjes te maken en te genieten van het leven?”.

“Tsja, dat denk ik wel, want alleen is maar alleen”, zeg ik haar geruststellend.

“Zal ze dan ook mijn golfclubs gaan gebruiken”, vraagt ze me vervolgens.

“Nou ja”, zeg ik, “dat denk ik niet want ze is linkshandig”. :mrgreen:

😯

I just found my new hero… 8)

RWD!!

Because, f*ck you! 😉

RWD!!

aAY0bML_460sa.gif

Because, fuck you! 😉

is dit waarom men bij hybride auto’s niet meer over paardenkracht spreekt ??

de porsche toolcar:

ook niet te vergeten, de porsche pijp 😀 😀
                            http://www.youtube.com/watch?v=jIDXQYTqTIk

waarschijnlijk hier al ergens gepost in het verleden, maar blijft goe:
                              http://www.youtube.com/watch?v=47ZZjEXcJ-U

Haha :happy: die manne hebbe er zin in ! 😆 :up:

de vorige post is al bijna twee weken oud en als ik sommige posts hier lees dan vrees ik dat er forummers zijn die al die tijd niet meer gelachen hebben 🙁 door al dat ge ruzie
                                  HOOGtijd voor wat luchtigers dus
                                  [video width=425 height=344 type=dailymotion]x13y8hb[/video]

indien je op het internet meer wil gaan zoeken: deze buitenaardse tweewieler, ook monotracer genaamd, is de Peraves Ecomobile W-18K5 gespot op onze Belgische wegen.

15 reacties aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 756)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.