Post hier je funniest jokes en moppen.

Home Forum Zeverhoekje Post hier je funniest jokes en moppen.

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Heb even gezocht, maar bleek nog geen draadje te bestaan voor zo’n onderwerp.
      Dus hier een draadje voor mopkes e.d geopend.

Kreeg deze per e-mail vandaag, dus bij deze. 😉

15 reacties aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 756)
      • whoehahahaaaaa filmke van mush super, allez mijn poes vind het ni zo leuk :sarcastisch

super :happydance:

[quote=”Christophe P” post=143854]Soms vragen mensen vaak aan mij, wat mijn dag zo leuk maakt.
          Als voorbeeld vertel ik hetgeen mijn vrouw en ik meemaakten, toen we laatst naar de stad gingen en een winkel binnen liepen.

Nog geen tien minuten later stonden we weer buiten en zagen dat een politieagent een bon stond uit te schrijven wegens fout parkeren.
          Ik zei: Kom op man, hij staat er net. Maar de agent bleef rustig doorschrijven.
          Toen schold ik – geheel tegen mijn gewoonte in – de agent uit voor achterlijk ventje enz enz .
          De man keek me uitdrukkingloos aan en begon een 2e bonnetje te schrijven.
          Vervolgens nam mijn vrouw het woord en maakte hem uit voor dienstkloppende randdebiel en nog een paar fraaiheden..
          De agent voltooide de 2e bon en stopte ook deze onder de ruitenwisser en begon ijverig te schrijven aan een derde exemplaar.
          Hoe meer we hem irriteerden, hoe meer papierwerk hij produceerde.

Maar persoonlijk vonden we dat allemaal niet zo erg en zijn doorgewandeld, want wij waren immers met de bus naar de stad gekomen.
          En zo proberen we er elke dag iets leuks van te maken !![/quote]

zalig :drink:
            ps: ben nochtans een belg

[quote=”targa 84″ post=134787]hoi allemaal
            er waren drie belgen die naar de vrouwtjes gingen
            twee zaten voor in en een achter in de auto
            daar aangekomen komt een dame naar hun toegelopen
            en vragen ze wat het kost.dame zegt 50euro van voor en van achter 75 euro
            zegt belg achter in kwaad waarom moet ik meer betalen.
            :drink:[/quote]

jan

een man komt thuis na een onderonsje met zijn vrienden en
              kan zijn vrouw niet onmiddelijk vinden. Hij gaat boven kijken en
              ziet zijn vrouw poedelnaakt op bed liggen, duidelijk in de mood voor wat gestoei.

En schatje, zegt ze, ik heb voor jou speciaal mijn mooiste liefdeskleedje aantgetrokken !!
              Waarop de man zegt : je had het dan toch beter eerst eens gestreken !!!

Wim

Dat klopt, want kwam laatst in een café en vroeg aan de waard waar de stoelen waren om op te zitten, zegt hij heb ik niet…………want ze zitten toch allemaal op mijn vrouw. :engeltje:

PB

En alleen maar een tafel, is ook maar niks. :mrgreen:

Wim

Ik wil even mededelen dat de cursus rietdekken niet door gaat volgende week.

Want Riet is ziek. :mrgreen:

:up: :up: :up:

net opgepikt bij de noorderburen :happy: [size=1]ben ik nu racist omdat ik dit grappig vind?
                        [/size]

piet.jpg

aah een

juus doransje

Wim

sinaasappelsap maken :happy:

I’m out of here!! 8)
                                So long suckers!!! :mrgreen:

Beste vriend, Ik schrijf om uw dringende hulp te zoeken. Ik ben een bankier, het werken met een gerenommeerde bank hier in Zuid-Afrika. Ik help het uitvoeren van een project voor 350. Million Dollars van Verenigde Staten, met de Amerikaanse mijnbouw bedrijf hier sinds 2005. Vorige week de commissioned compenseren me met 3.500.000 euro. Als bankier we niet mogen tips te nemen, maar ik denk dat dit ik het verdien. Ik heb te regelen met mijn vriend naar de € 3.500.000 sturen via onze bank diplomatieke dienst naar Europa. Ik heb besloten om het geld te verplaatsen door middel van deze bijzondere bezorgservice want het is niet officieel dat ik het uitvoeren van een overschrijving op elk verhoor te voorkomen. Aangezien we directe vlucht naar Parijs Frankrijk, de bank diplomatieke ambtenaar kan het geld in contanten brengen zonder uit enig probleem. Zodra de officier aankomt in Parijs-Frankrijk, zal hij contact met u op en overhandigt het koffertje met daarin het geld aan u. Ik contacteer u om me te helpen kiezen en zet het geld in uw plaats. We kunnen het geld gebruiken voor het opstarten van een kleine investering van uw interessant vinden bv huisvesting of een kleine lucratieve business. Ik heb beloofd u 30% van het totale geld te geven voor uw hulp. Er is geen probleem met het geld, deze moet je me vertrouwen. Mijn vrouw komt naar Europa in maart volgend jaar tijdens haar vakantie, zal ze ontmoeten met u om te zien wat we kunnen doen. Neem dan dringend contact met me op als je het kan doen. ( j-mukolu@webmail.co.za) Zodra ik van u hoor, zal ik contact opnemen met de bank diplomatieke ambtenaar en onmiddellijk alle regelingen te treffen om het geld naar Europa te brengen. Ik wacht dringend van u horen. Hoogachtend J. Mukolu.

terwijl iedereen en ikzelf dacht dat hij als sjahied was heengegaan, bijgestaan door 70 maagden, racet hij nog gewoon mee in de porsche GT3 cup van seizoen 2012 ❗

Wiskunde voor 50-plussers !

Een professor in de wiskunde stuurt een fax naar zijn vrouw met het volgende:

‘Geliefde vrouw, ik hoop uit de grond van mijn hart dat je je niet gekwetst of beledigd zult voelen, maar je bent nu 54 jaar oud en ik heb bepaalde behoeftes die jij me niet langer kunt geven. Voor de rest ben ik heel gelukkig dat jij mijn vrouw bent. Wees dus niet boos, wanneer je weet dat als je deze brief ontvangt, ik in het Grand Hotel ben met mijn 18-jarige assistente.
                                    Ik zal vóór middernacht thuis zijn’
                                    Je man.

Wanneer hij in het hotel aankomt, is er al antwoord terug van zijn vrouw met het volgende:

‘Geliefde man, ook jij bent 54 jaar oud en wanneer jij deze fax ontvangt, zal ik in het Deluxe Hotel zijn met de 18-jarige zwembadjongen.

En aangezien je een goede wiskundeleraar bent, weet je zelf ook wel dat 18 vaker in 54 kan dan 54 in 18!!
                                    Je hoeft niet op te blijven….’

Je vrouw

15 reacties aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 756)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.