Post hier je funniest jokes en moppen.

Home Forum Zeverhoekje Post hier je funniest jokes en moppen.

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Heb even gezocht, maar bleek nog geen draadje te bestaan voor zo’n onderwerp.
      Dus hier een draadje voor mopkes e.d geopend.

Kreeg deze per e-mail vandaag, dus bij deze. 😉

15 reacties aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 756)
      • De telefoon rinkelt in het midden van de nacht…….

Man zegt tegen zijn vrouw :
        “Als het voor mij is ,zeg dan dat ik er niet ben”

Vrouwtje neemt op en zegt : “Hij is thuis”.
        Ze legt de hoorn neer en de man repliceert: “Wat doe je nu?”

Het vrouwtje antwoordt : “Het was voor mij !!!”

Schitterend Christophe ! :applaus:
          Wel iets minder leuk voor de eigenaar van de wagen ! 😉

😆 😆 😆

Soms vragen mensen vaak aan mij, wat mijn dag zo leuk maakt.
              Als voorbeeld vertel ik hetgeen mijn vrouw en ik meemaakten, toen we laatst naar de stad gingen en een winkel binnen liepen.

Nog geen tien minuten later stonden we weer buiten en zagen dat een politieagent een bon stond uit te schrijven wegens fout parkeren.
              Ik zei: Kom op man, hij staat er net. Maar de agent bleef rustig doorschrijven.
              Toen schold ik – geheel tegen mijn gewoonte in – de agent uit voor achterlijk ventje enz enz .
              De man keek me uitdrukkingloos aan en begon een 2e bonnetje te schrijven.
              Vervolgens nam mijn vrouw het woord en maakte hem uit voor dienstkloppende randdebiel en nog een paar fraaiheden..
              De agent voltooide de 2e bon en stopte ook deze onder de ruitenwisser en begon ijverig te schrijven aan een derde exemplaar.
              Hoe meer we hem irriteerden, hoe meer papierwerk hij produceerde.

Maar persoonlijk vonden we dat allemaal niet zo erg en zijn doorgewandeld, want wij waren immers met de bus naar de stad gekomen.
              En zo proberen we er elke dag iets leuks van te maken !!

Elk op zijnen toer duurt ‘t langst hé? 😉

thx mushroom, she just left my sleepingroom, and i confirm : she was worth spending my time, next time i ll watch the dog and you tell me…

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :up:

Now, about a woman who just moved across the street from me.

She’s single…and straight.

She lives right across the road. I can see her place from my deck.

I watched as she got home from work this evening. I was surprised when she walked across the street and up the driveway and knocked on my door.

I rushed to open it, she looked at me and said,

“I just got home, and I love your new Porsche. It gives me a strong urge to have a good time, get drunk, and make love all night long! Are you busy tonight?”

I quickly replied, “Nope, I’m free, no plans at all!”

She said, “Great! Could you please watch my dog?”

Zo kan je natuurlijk snel veel email adressen verzamelen voor spam te versturen.

Wat is het verschil tussen een ambtenaar en een werkloze ?
                              Een werkloze heeft in het verleden nog gewerkt ! 😉

Een Fransman vaart zijn privejacht, er komt een andere boot op hem af beide boten zinken.
                                Op die andere boot zat er een Duitser.
                                De Fransman en Duitser zwemmen samen naar een eiland.
                                Op dat eiland is er een stam kannibalen gevestigd.
                                Het stamhoofd beslist vlug over het lot van beiden en zegt:”in de pan ermee”.
                                De fransman en de Duitser vragen wat ze moeten doen om te blijven leven.
                                Het stamhoofd zegt.
                                ”Zoek 100 dezelfde vruchten”.
                                De Fransman en de Duitser gaan allebei het bos in en de Fransman komt het eerst terug met 100 bessen.
                                Het stamhoofd zegt: ”en steek ze nu een voor een in je gat zonder te lachen”.
                                Het lukt de Fransman vlot maar bij de 100ste bes begon hij te lachen.
                                Het stamhoofd: ”IN DE PAN ERMEE!”.
                                Omstanders vroegen verbaasd waarom de fransman nu bij de 100ste bes begon te lachen!
                                De Fransman antwoordde:”Ik zag die Duitser aankomen met 100 kokosnoten.

meneer agent, die radarstraling is slecht voor je …

[video width=425 height=344 type=youtube]FLQ7v7-k8S4[/video]

Daar zaten schitterende antwoorden tussen! 😆

15 reacties aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 756)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.