Post hier je funniest jokes en moppen.

Home Forum Zeverhoekje Post hier je funniest jokes en moppen.

• Maker
    Discussie

• Wim

Heb even gezocht, maar bleek nog geen draadje te bestaan voor zo’n onderwerp.
      Dus hier een draadje voor mopkes e.d geopend.

Kreeg deze per e-mail vandaag, dus bij deze. 😉

15 reacties aan het bekijken - 706 tot 720 (van in totaal 756)
      • Funniest Game Show Answers of All Time: een kwartiertje LOLROF

[video width=425 height=344 type=youtube]R7ghDhpCLKM[/video]

Mensen schamen zich voor niks meer hé !!
          Nu heb ik weer iets héél straf meegemaakt,

Van ‘t weekend moest ik spijtig genoeg naar een begrafenis, van een vriend van de familie.
          Wat ik daar in de mis meemaakte… ongelooflijk!
          Mensen schamen zich voor niks meer !
          Omdat er nogal veel volk was, stond ik tussen een hele hoop andere mensen vanachter in de kerk. Ongeveer halverwege de mis ruik ik ineens iets verbrand. Ik kijk rond en zie dat er een tweetal rijen achter mij iemand gewoon een sigaret opgestoken heeft.
          In de kerk hé !!
          Ik draai me om naar die vent en vraag of hij wel weet wat hij aan het doen is? En of hij niet beter rap zou maken dat hij buiten was met die sigaret.

Weet ge wat die vent deed ??
          Die gaf mij gewoon ne stoemp.
          Bijna de helft van mijne Leffe op de grond !

PB

De Mercedes clip is Subliem! :first:

Wim

Is een ouwe gouwe, maar wel steen goed. :happy:

oudere mannen in moderne tijden: “My Blackberry Is Not Working!”

[video width=425 height=344 type=youtube]kAG39jKi0lI[/video]

Goeike hierboven!! :first:

Voila, en hiermee is de discussie voor eens en altijd gesloten… :engeltje:

Van vroeger… 😀

[video]http://www.youtube.com/watch?v=rmkXmE9XGec[/video]

[quote=”skremar” post=140139]lol 😆 , en ik die altijd dacht dat walen/fransen trager waren dan vlamingen … :oops:[/quote]

en dat is ook zo volgens dit plaatje, ze zijn 5u30min trager 😀 :happydance:

lol 😆 , en ik die altijd dacht dat walen/fransen trager waren dan vlamingen … 😳

Groepsaankoop van zulke AWESOME! shirts voor het forum? 😯
                              (Zou ideaal zijn voor meetings en grote evenementen om herkenbaar te zijn voor elkaar,
                              als we elkaar kunnen zien tussen de groepen aangetrokken vrouwen natuurlijk.) 😉

Vul het lijstje aan indien interesse:
                              -Mushroom (tenslotte heb jij ze gevonden dus zal er wel interesse zijn)
                              -WES-RS
                              -…

The shirt…

The comments…

Hoe kom ik er op?
                                Door op Rennlist de thread: “Porsche 991, chick magnet or not” te lezen
                                Eén of andere rakker denkt te kunnen scoren met een P’ke en de rest van de roedel (om in de stemming te blijven) zet ‘m even op zijn plaats

http://forums.rennlist.com/rennforums/991/772232-991-chick-magnet-or-not.html

Hilarisch! Zowel Rennlist als Amazon

Wim

Als wij geen hamers hadden konden we ook niet restaureren. :mrgreen:

bewijst mijn punt dat ik ergens in een andere topic als is aangehaald heb. Resto’s zonder hamer: NOT DONE 😆

15 reacties aan het bekijken - 706 tot 720 (van in totaal 756)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.