Home › Forum › Zeverhoekje › Post hier je funniest jokes en moppen.
- Dit onderwerp bevat 756 reacties, 79 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 3 maanden geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Dit filmpje roept herinneringen op.
Ik heb ooit één nieuwe auto gekocht, een VW Golf in 1988. Toen ik hem mocht gaan afhalen merkte ik op dat de linker deur een beetje doorhing, deed men de deur open, nam men een krik en pompte zonder nadenken mijn deur naar boven terwijl ze in de auto hing. Nadien nog even torsen met het raam open en klaar. Toen ik vroeg of dit normaal was zei men dat ze in principe elke auto voor aflevering aan de klant nakeken en bij fouten ze dit op deze manier oplosten. 😯 😯
Dit was dus bij een officiele VW/Audi dealer en niet in één of ander louche garageke. :puke:
Is geen joke of mop maar waarheid indertijd.
En vond het hier ook wel in het draadje passen, want is lachen.Tijd voor een dwaze mop…..
Er stonden 2 homokes in het station al uren te wachten op den trein.
Zegt den 1ne tegen den andere; ‘als er nu nen trein langs komt spring ik er desnoods vanachter op’
Waarop den andere roept; ‘TOET TOET’:think:
Heb jij een vrouw Mush? Denk dat je beter voor de mannen gaat als je zo een date begint :happy:
Zijn dat de dingen die jij vraagt Mush in een blind date ? 😉
[quote=”Mushroom” post=136510]Ik vraag me af of ‘t een fotoshoot betrof of dat de dame zo’n goeie smaak heeft in auto’s (991 & 356)[/quote]
Ze is zo vereerd, zegt Maria Sharapova, dat ze zichzelf mag verenigen met een bekend automerk. Dat de Russische schone zich de komende drie jaar ambassadrice van Porsche mag noemen, zal ze niet enkel uit voorliefde voor het automerk doen. Hoeveel ze krijgt, blijft een geheim. Alleen dit: haar sponsorcontracten met Nike, Evian, Tag Heuer, Samsung en Porsche brengen haar jaarlijks meer dan 23 miljoen euro. Voor wat, hoort wat: en dus poseerde La Sharapova wat graag in de zetel in Stuttgart, waar deze week het felbegeerde tornooi plaatsvindt. Met dank aan ‘Mijnheer Porsche’, die de speelsters in de watten legt.
Niet echt funny, maar kom…
Ik vraag me af of ‘t een fotoshoot betrof of dat de dame zo’n goeie smaak heeft in auto’s (991 & 356)
[quote=”WES-RS” post=134733]Voor mij is die laatste extra grappig want ik ben loodgieter. 😉 Maar zonder snor! :mrgreen:[/quote]
Jij ook al
nu dat we toch bezig zijn,
eindelijk mijn nieuwe bouwvergunning goedgekeurd.
alles rond, de living,slaapkamer,keuken,garage behalve de kelder want die is vierkant zonder trap naar boven.
mijn schoonmoeder heeft gebeld ik wordt een jaartje ouder en hou een hoekje voor mij vrij.hoi allemaal
er waren drie belgen die naar de vrouwtjes gingen
twee zaten voor in en een achter in de auto
daar aangekomen komt een dame naar hun toegelopen
en vragen ze wat het kost.dame zegt 50euro van voor en van achter 75 euro
zegt belg achter in kwaad waarom moet ik meer betalen.
:drink:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.