Post hier je funniest jokes en moppen.

Home Forum Zeverhoekje Post hier je funniest jokes en moppen.

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Heb even gezocht, maar bleek nog geen draadje te bestaan voor zo’n onderwerp.
      Dus hier een draadje voor mopkes e.d geopend.

Kreeg deze per e-mail vandaag, dus bij deze. 😉

15 reacties aan het bekijken - 736 tot 750 (van in totaal 756)
      • wat scheidt de mens van de apen?

De middellandse zee…

kweetet iets der over zeker? 😯

Mijn vrouw heeft een Porsche logo op haar kont staan, als je daar je oor op legt, dan hoor afentoe de motor brommen … :drink:

(niet doorvertellen als je ons tegenkomt) :mrgreen:

Voor mij is die laatste extra grappig want ik ben loodgieter. 😉 Maar zonder snor! :mrgreen:

oud vrouwtje belt de loodgieter en zegt dat hij meteen moet komen zonder uitstel.
              oei zegt hij ik heb nu even geen tijd.
              maakt niet uit zegt het oude vrouwtje nu komen!
              hij denkt het is een goede klant en zal maar meteen gaan.
              eens aangekomen bij de vrouw vraagt hij wat is er nu zo dringend?
              mijn wc bril is gebarsten!
              awel zegt hij moet ik nu daarom mijn werk laten vallen?
              het vrouwtje boos en trekt een pluk haar uit zijn snor!
              aauuw dat doet wel pijn zegt hij.
              awel dat heb ik vandaag al 3 keer gehad met die wc bril! 😆

Effe een vieze mop erbij :happydance:

Twee kameraden komen elkaar tegen en de ene zegt tegen de andere mijn vrouw heeft een tatoeage laten zetten een schelp aan de binnenkant van haar bil en als ik er mijn oor opleg voor te luisteren dan ruik ik de zee :mrgreen: :happydance:

Nog eentje van het net geplukt:

Er staat een man in een Porsche bij de Coentunnel. Naast hem komt een lelijke Eend staan. De man in de lelijke Eend toetert: “Toet, toet.” De man in de Porsche kijkt opzij. De man in de lelijke Eend gebaart: draai het raampje even open, ik wil even met je praten… De man in de Porsche heeft echter absoluut geen zin om met iemand in een Eend te praten en rijdt weg met 120 kilometer per uur. Even later hoort de man in de Porsche toch weer iets toeteren. Weer die man in de lelijke Eend en hij gebaart weer: draai het raampje even open, ik wil even met je praten… De man in de Porsche is het zat, geeft gas en raast met 170 kilometer per uur over de snelweg. Weer hoort hij getoeter naast zich. De lelijke Eend weer,en de man gebaart weer: draai het raampje even open, ik wil even met je praten… Wat moet die man nou toch, denkt die man in de Porsche; hij rijdt de vluchtstrook op en stopt. De man in de lelijke Eend stopt achter hem en stapt uit. De man loopt naar de Porsche toe en vraagt: “Weet u misschien hoe je een lelijke Eend in z’n drie krijgt?” :coolness:

Het forum komt uit de kast! :happy: :first:

[quote=”Mushroom” post=134310]John?
                      We hadden afgesproken dat je zo’n zaken NIET op ‘t forum ging zetten!!! 👿 :mrgreen:[/quote]
                      vele wisten het toch al want er zat nogal volk van het forum in de kast het was net een treffen :happy:
                      maar er was er maar ene die eruit kwam bij het schot. :mrgreen:
                      :happy:

John?
                        We hadden afgesproken dat je zo’n zaken NIET op ‘t forum ging zetten!!! 👿 :mrgreen:

Een tijdje geleden kwam ik Funny tegen in een café en na enkele pintjes begon hij te vertellen dat de seks met zijn vrouw niks meer voor stelde.
                          Dit probleem had ik ook gehad vertelde ik hem en gaf hem mijn tip.
                          Ik heb een alarm pistool onder het bed liggen en zodra ik voel dat het niks is neem ik het pistool vast zonder dat zij het ziet en schiet.
                          Zij verschiet dan enorm en alle spieren en … zijn gespannen.
                          Awel zegt Funny dat ga ik zeker proberen!
                          14 dagen later kom ik hem opnieuw tegen en kijkt zeer boos naar mij.
                          Ik vraag hem hoe het afgelopen is en hij verteld met een boze stem,
                          Zwijg jij maar met uw pistool want ik was thuis standje 69 aan het doen en vond het maar niks dus ik schiet met dat pistool en die verschrikt haar zo fel dat ze in mijn piemel beet en plaste in mijn gezicht en het mooist van al komt mushroom naakt uit de kast met zijn handen omhoog!
                          ruzie :engeltje:

hahaha, das een goeie

Jeetje wat een eikels in dat filmpje, bedoelen jullie dat met Petjes?

Laat die man rustig sturen, dat heb je dus wel eens van die idioten op je staart. Hij heeft wel een aardig auto-alarm die bmw…

Kende we deze al … van het net geplukt.

“Ferdinand Porsche, beroemd ontwerper van auto’s, overlijdt en komt bij de hemelpoort.
                              Petrus vangt hem op en zegt ‘Meneer Porsche, vanwege uw grote verdienste voor de ontwikkeling van de auto mag u een wens doen’.
                              Porsche denkt even na en zegt ‘Goed, laat me dan een uurtje met God babbelen’.
                              Petrus knikt, brengt hem naar de troonkamer en stelt hem voor aan God. Porsche vraagt aan God: ‘Beste God, uw ontwerp ‘de vrouw’,
                              waar zat U met uw hoofd toen u haar uitvond?’ God: ‘Hoe bedoel je?’.

Porsche: ‘Nou, je ontwerp stikt van de fouten. Ga maar na:
                              De voorkant is niet aerodynamisch
                              Het maakt veel te veel lawaai
                              De onderhoudskosten liggen extreem hoog
                              Het is 5 a 6 dagen in de maand volkomen nutteloos
                              De achterkant hangt te los
                              Het moet constant opnieuw geverfd en afgewerkt worden
                              De uitlaat zit te dicht bij de inlaat

De koplampen zijn vaak te klein en
                              Het brandstofverbruik ligt veel te hoog
                              God denkt even na en antwoord dan:
                              ‘Meneer Porsche, dat mag dan misschien wel zo zijn,
                              maar volgens de statistieken rijden er meer mannen met mijn uitvinding dan met de jouwe’…

man die goede arbeider is, steeds op tijd, werkt harder dan de andere enz… Zijn baas is echt fier op hem en laat hem dat weten. Op een dag heeft hij tandpijn en moet de baas zijn plaats innemen aan de band. Krijgt eerst briefje van één dag ziekteverlof maar is nog steeds niet op zijn werk na één week.
                                Baas is ongerust en gaat langs bij zijn arbeider, belt en zijn vrouw komt openen. Zijn vrouw zegt dat het niets is maar de baas hoort zijn arbeider hard roepen au au au… De baas duwt de vrouw opzij om te gaan kijken wat er mis is met zijn ondertussen toch halve vriend en treft hem aan met een stuk frans brood half uit zijn aars stekend.

Awel roept de baas, wat gebeurd er hier???
                                Antwoord de arbeider, awel de tandarts heeft gezegd dat ik moest leren eten langs de andere kant maar dat gaat toch niet zo makkelijk.

Turk krijgt lekke band met zijn Mercedes en krikt zijn wagen op.
                                  enkele seconden later stopt er een Marokkaan achter zijn wagen en pakt de wielsleutel af van de Turk en mept ermee door het raam van de Mercedes.
                                  WAT GIJ DOEN zegt de Turk
                                  GIJ DIE WIELEN IKKE DE RADIO zegt de Marokkaan.

http://www.youtube.com/watch?v=nDYcfycWVOk

Het is wel een Z4,(ook mooie wagen trouwens). Kijken tot de tekst op het eind komt. Ook naar hun commentaar luisteren van die gasten

15 reacties aan het bekijken - 736 tot 750 (van in totaal 756)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.