Post hier je funniest jokes en moppen.

Home Forum Zeverhoekje Post hier je funniest jokes en moppen.

• Maker
    Discussie

• Wim

Heb even gezocht, maar bleek nog geen draadje te bestaan voor zo’n onderwerp.
      Dus hier een draadje voor mopkes e.d geopend.

Kreeg deze per e-mail vandaag, dus bij deze. 😉

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 756)
      • 0
          0
            0

vindingrijkheid en cynisme in benarde tijden

0
                0

de leeftijd van de wagen of van de bestuurder?:D

0

Had ik al opgemerkt, maar nog niets willen van zeggen 😀 😀 😀
                    Zelfs met 204pk verschuift de haarlijn snel (kan ook aan de leeftijd liggen)

0

:think: :bounce: Damn! Dat is dus de oorzaak! Sinds er +100pk is bijgekomen, vermindert mijn (hoofd)haar zienderogen…:(

0

Yep, dat heb ik al IRL ondervonden

0
                          0

zwarte çavaseul schoenblink van ne Duitse boswachter :mrgreen: :happy:

0

Das toch geenen diesel héé … :happydance: :happy: 😆 😀

0

Soms zijn de dingen niet wat ze lijken….

Het verhaal erachter is best wel grappig of verwonderlijk en kan ik helaas alleen maar aan den toog uit de doeken doen.:drink:

0

En mevrouw, wilt u dat de vader bij de bevalling aanwezig is?
                                  Neenee, mijn man en hem hebben al eens ruzie gehad

0

het ontradend effect van onaantrekkelijke foto’s op sigarettenpakjes

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 756)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.