Post hier je funniest jokes en moppen.

Home Forum Zeverhoekje Post hier je funniest jokes en moppen.

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Heb even gezocht, maar bleek nog geen draadje te bestaan voor zo’n onderwerp.
      Dus hier een draadje voor mopkes e.d geopend.

Kreeg deze per e-mail vandaag, dus bij deze. 😉

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 756)
            • vindingrijkheid en cynisme in benarde tijden

de leeftijd van de wagen of van de bestuurder?:D

Had ik al opgemerkt, maar nog niets willen van zeggen 😀 😀 😀
                    Zelfs met 204pk verschuift de haarlijn snel (kan ook aan de leeftijd liggen)

:think: :bounce: Damn! Dat is dus de oorzaak! Sinds er +100pk is bijgekomen, vermindert mijn (hoofd)haar zienderogen…:(

Yep, dat heb ik al IRL ondervonden

zwarte çavaseul schoenblink van ne Duitse boswachter :mrgreen: :happy:

Das toch geenen diesel héé … :happydance: :happy: 😆 😀

Soms zijn de dingen niet wat ze lijken….

Het verhaal erachter is best wel grappig of verwonderlijk en kan ik helaas alleen maar aan den toog uit de doeken doen.:drink:

En mevrouw, wilt u dat de vader bij de bevalling aanwezig is?
                                  Neenee, mijn man en hem hebben al eens ruzie gehad

het ontradend effect van onaantrekkelijke foto’s op sigarettenpakjes

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 756)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.