prachtig setje BBS Porsche Classix 18×8,5J 550 eur

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop prachtig setje BBS Porsche Classix 18×8,5J 550 eur

• Maker
    Discussie
  • Omdat de garage leeg moet en er daarom een setje uitmoet, deze te koop:

setje porsche bbs classix 18×8.5J et45
    Te koop setje porsche bbs classix, voor iemand die een beetje de klassieke fuchslook in 18 inch wil
    18 inch
    5×130
    alle 4 8,5J
    et45
    zonder banden
    velgen zijn de harten zilver en de randen zijn rvs gepolijst( zogenoemde bi-metal velgen) paar randjes hebben een paar hele lichte stoeprandsschade maar is goed weg te halen.( voor de echte freak die wil polijsten–> het zijn rvs opzetranden er onder zit blank alu)

klein prijsje 550 euro, velgen liggen in heerenveen NL, maar bij koop ben ik bereid een stuk tegemoet te rijden

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Richardk schrijft:

zal mijzelf deze week even voorstellen.

En tot dan zullen we dit draadje even sluiten .
      Mocht de voorstelling er deze week niet gekomen zijn verdwijnt ook dit draadje naar de prullenbak 😉

0

Dat voorstellen blijft problematisch hé? 😆
        Richardk zit afaik ook op ‘t Nederlandse forum, daar heb ik deze velgen ook al zien passeren in elk geval.
        Dit gezegd zijnde : ik vind ‘t mooie en heb indertijd bij m’n Boxster nog getwijfeld om die te kopen, ‘t zijn dan uiteindelijk die geworden uit m’n avatar.
        Helaas moet ik minstens 10×18 hebben achter, en beter nog 11×18 anders zou’k waarschijnlijk al toegehapt hebben.

0

zal mijzelf deze week even voorstellen. velgen zijn geschikt als wintervelgen en zijn in deze maten oa geleverd

0

gaat volgens mij niet te verkopen zijn als ze allevier 8.5 breed zijn tenzij je nog twee bredere velgen liggen hebt 😆
            volgens mij zij deze sneller verkocht op een VW forum of op cleaned, daar steken ze dat met nen adapter op VAG wagens

Mocht je het nog niet weten, je even voorstellen hier hebben we graag 😉

grtz Geert

0
            Anoniem

Welkom Richard op dit mooie en gezellig PORSCHEFORUM .
              Zoals je weet is dit een forum en geen Verkoopssite .

Graag een kleine voorstelling .

We zullen je daarna graag verder helpen .

0
            5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Het onderwerp ‘prachtig setje BBS Porsche Classix 18×8,5J 550 eur’ is gesloten voor nieuwe reacties.