Prachtige 968 Cabrio met manuele versnellingsbak – een van de eerste

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 968 Prachtige 968 Cabrio met manuele versnellingsbak – een van de eerste

• Maker
    Discussie
  • Voor de fijnproevers, ook ff de 968 in de aanbieding

Het is er eentje van 10/1991 in het prachtige horizon blauw
    Interieur in kobalt maakt het af
    Zoals steeds: foto’s lukken bij mij niet, dus veel mooier IRL dan op foto
    Zeker als de zon niet schijnt

DSCF9925.JPG

DSCF9922.JPG

DSCF9914s.jpg

DSCF9919s.jpg

Hierbij de geplogenheden
    1991
    Cabrio 💡
    Manueel :driver:
    Boekje + facturen + toolkit + compressor + krik + tonneau voor de kap

Lak zo goed als geen krasjes + dak in nieuwstaat
    Interieur origineel met de 177.000kms gebruikssporen, maar geen schade / scheuren of afgebroken zaken, dus makkelijk in nieuwstaat te brengen
    Net 10.021,51 euro :bounce: gespendeerd aan de motor (ongeveer alles wat je kan verzinnen nagelopen en vervangen, factuur beschikbaar). Hij rijdt nu als een zonnetje.

Forumprijs = 25.000 euro, een koopje als je het mij vraagt
    Ga aub er wat andere zien / rijden op voorhand.
    PS: de meeste aanbiedingen op dit moment zijn wagens in beduidend mindere staat en/of Amerikanen/Japanners.
    Niks mis mee maar je moet er nog een plaat op krijgen en/of wat minder esthetisch geslaagde zaken vervangen

Soit, hierbij linkje naar de vrienden van autoscout http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/281358340

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • XXX

Succes met de verkoop DST, ziet er echt een knap exemplaar uit.

:sarcastisch daar bestaat zelfs een officiële competitie voor: World Gurning Championships. ik ben tot de halve finales geraakt 😎

Goeie smaak heb ik zeker. Alleen ne goede spiegel vind ik blijkbaar nergens :mrgreen:

Tja DST, zullen nog mensen zijn met goede smaak 😀 , zowel wtb mooie auto’s als mooie gebouwen, ‘k bén dan toch nie de enige! :hail:

Mooi exemplaar !
              Rijdt fantastisch zo een 968. Blij dat ik mijn coupé nog staan heb.

Ge kunt misschien uw garage ook of mee verkopen ? :mrgreen:

Allez g*dv@rd§kke nu krijg ik via KAPAZA ook al meer vragen over mijn garage dan over den otto :bounce: 😳

Tja, afwachtende houding aannemen is misschien minder slim dan dit jaar nog inschrijven, vandaar dat ik het ff aanbied 😉
                    Tax op 3 liter valt vandaag nog mee, ongeveer de helft van een 3.6 of 3.8 :first:
                    Sowieso een van de eerste 968 welke oldtimer zal worden, of het nu 25 of 30 jaar wordt
                    En qua rijgedrag niet te vergelijken met alternatieven van 1986 of ervoor :driver:
                    Als ik de CS niet had zou ik hem zelf dit jaar nog op plaat zetten :engeltje:

Ps: hout is idd eik, moet niet behandeld worden :sleep:

Inderdaad, lijkt me echt een prachtige auto en een mooie kans voor de liefhebber.

Ik denk echter dat de Belgische liefhebber momenteel een wat afwachtende houding aanneemt, en effe afwacht hoe de Belgische wetgeving zal evolueren, op vlak van oldtimer en inschrijving in 2016, zeker bij een auto die in principe vlak bij de momentele oldtimerleeftijd ligt.

DST, effe off topic, maar die garagapoorten en eigenlijk de hele garage ziet er prachtig uit, is dit gemaakt uit (behandeld) eikenhout of andere houtsoort? :respekt: :think:

Ja echt een knap ding …
                        Zie je niet vaak , zo mooie kleuren en correct in orde .

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.