Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche Tuning Foto’s › prachtige velgen
- Dit onderwerp bevat 26 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren geleden door Wesley Vanrusselt.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Bij racen gaat functie boven stijl. 😉
Dus grote spoiler en pinda velgen ( of cashew in geval van Porsche 8) ) zijn eerder een noodzaak.Maar dit allen is off-topic.
Ik dacht dat het hier over lelijke velgen ging.Buuuuuuuuuuuurn!!!
Of wacht, nee, dat was Bully zeker??!! 8)de velgen lijken nootjes tenopzichte van de spoiler :))
:first: :first: :first: waar blijft die het halen hé de PatrickB :up: :up: :up:
En dan vragen ze Bully of hij vuurtje aan ‘t stoken is… :relaxman:
Die velgen van op mijn avatar zijn race velgen, die mogen zo zijn. 😉 Maar had die avatar vooral genomen omwille dat het een .gif was maar krijg er op mijn profiel geen beweging in. 🙁
Als je ‘t maar weet!!! :happy:
Maar op dien op uw avatar staat iets soortgelijk op hoor 😆 :lekker: 😳Kunnen ermee door, maar zou ze zelf nooit kopen. 😳
Maar wat weet ik nu, ik heb er geen verstand van! 😉Als je dit lelijke velgen vind op deze porsche dan scheelt er iets aan mij vrees ik,komt ook uit dezelfde reeks 🙂
[quote=”WES-RS” post=117835]Wat een afschuwelijke velgen allemaal! :puke: De enige die nog te pruimen zijn, is de SSC reeks van Asanti. Al de rest hoort onder de categorie “tjoening”, overprised tjoening dan ook nog. :|[/quote]
Ge hebt er geen verstand van! 😉 ruzie :engeltje:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.