prachtreportage over 914/6

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 914 prachtreportage over 914/6

• Maker
    Discussie
  • In het nieuwe nummer van Oldtimer Markt 1/2008 ( Duits maar hier verkrijgbaar in goede tijdschriftzaken 3.9euro) op de cover een mooie foto, en binnenin een prachtreportage ( 7 bladzijden ) over de geschiedenis van de 914, en over de ontwikkeling van de renversies.

Veel aandacht over hoe , en vooral waarom het misging, en de produktie werd afgevoerd.

Ook een historiek van de enige nog overgebleven 914/6, van de Monte Carlo fabriekswagens. Die tussen haakjes te koop staat (voor slechts 325.000 euro dacht ik 😯 😯 )

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • een koopje dus… ahum… 🙄

om even verder over die auto te praten :

was dit weekend op Retromobille in Parijs en veiling gevolgd van enkele, deze zat er ook weer bij. Is verkocht voor 225 000 €

[quote=”kristpie”:11epv3n5]
          Hier is de link waar die 914 te koop staat : http://www.brusselsclassic.be/index.php … &Itemid=10 [/quote]

met een prijskaartje van 325.000 euro

😯 en toen werd het hier zéér stil 😆

[quote=”porsche914orange”:a4r8c89v][quote=”tandemsurfer”:a4r8c89v]
            Ook een historiek van de enige nog overgebleven 914/6, van de Monte Carlo fabriekswagens. Die tussen haakjes te koop staat (voor slechts 325.000 euro dacht ik 😯 😯 )[/quote]
            die staat ergens te koop op autoscoot ofzo, stond ook op beurs in brussels expo 😉 [/quote]

Hier is de link waar die 914 te koop staat : http://www.brusselsclassic.be/index.php … &Itemid=10

[quote=”tandemsurfer”:2z23ib0x]
              Ook een historiek van de enige nog overgebleven 914/6, van de Monte Carlo fabriekswagens. Die tussen haakjes te koop staat (voor slechts 325.000 euro dacht ik 😯 😯 )[/quote]
              die staat ergens te koop op autoscoot ofzo, stond ook op beurs in brussels expo 😉

merci voor de nuttige info…914/6 zijn prachtauto’s 😉

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.