Pre-serie

• Maker
    Discussie

• porsche914orange
    Deelnemer

En ik heb nu nog het COC niet!

Deze morgen telefoon gehad van D’Ieteren. Mijn GT3 is blijkbaar een prototype/ pre-serie wagen. Daardoor is het niet mogelijk een COC te krijgen.
      Enkel een technische fiche. Daarmee moet ik dan naar de keuring voor alleenstaand geval…

Benieuwd hoe lang het nog zal duren.

De wagen is blijkbaar een testvoertuig geweest van de fabriek.
      Zal wel goed onderhouden geweest zijn, maar toch vind ik dit wat raar.

3 reacties aan het bekijken - 76 tot 78 (van in totaal 78)
      • [quote=”Ghost” post=109977]Cedric.
        Als je alleen staand geval snel wil keuren is het makkelijk als je een gelijkaardige wagen kan opgeven als voorbeeld 💡
        Ik zal een kopie van mijn COC en inschrijving meebrengen naar Vroemdag, zal U het leven makkelijker maken bij onze “vrienden” van GOCA.
        Ik heb in het verleden hetzelfde gedaan met een andere wagen.

Aan de andere kant kan je nu doen wat je wil en alles laten vastleggen in een alleenstaand geval voor de toekomst 💡

Wij weten weer wat tegen elkaar te vertellen volgende week :D[/quote]

Bedankt!

Had het eigenlijk nog niet zo bekeken. Mss nog vlug wat veranderingen doen 😈

Cedric bekijk het positief ,je hebt een exclusieve wagen . 😉
          Eigenlijk zou het ook op mijn systeem gaan werken . 👿

Cedric.
            Als je alleen staand geval snel wil keuren is het makkelijk als je een gelijkaardige wagen kan opgeven als voorbeeld 💡
            Ik zal een kopie van mijn COC en inschrijving meebrengen naar Vroemdag, zal U het leven makkelijker maken bij onze “vrienden” van GOCA.
            Ik heb in het verleden hetzelfde gedaan met een andere wagen.

Aan de andere kant kan je nu doen wat je wil en alles laten vastleggen in een alleenstaand geval voor de toekomst 💡

Wij weten weer wat tegen elkaar te vertellen volgende week 😀

3 reacties aan het bekijken - 76 tot 78 (van in totaal 78)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.