Presentatie

Home Forum Stel jezelf even voor ! Presentatie

• Maker
    Discussie
  • Goedemiddag allemaal,

ik ben Leslie en sinds enkele jaren de trotse eigenaar van een 944 Cabrio in indisch rood.
    Dit is mijn 2e 944 cabrio nadat ik zo dom was de eerste enkele jaren geleden te verkopen…. 😥

Gezien zijn leeftijd van bijna 24 jaar, heef de wagen enkele cosmetische ingrepen dienen te ondergaan….. zo werd er reeds een nieuwe kap gemonteerd en zojuist volledig herspoten in de originele kleur 8)

Nu zou ik tijdens de komende (winter) maanden de originele 16′ velgen willen verwisselen naar 17′ cup velgen met vooraan de maat 255/45 ZR 17 op velg 7 1/2 J x 17 AH 65mm en achteraan 255/40 ZR 17 9J x 17 AH 55 mm. Kan iemand me zeggen welke delen dienen vervangen/aangepast worden zodat deze maat van banden in de wielkasten passen ? ( fotootje van eindresultaat in bijlage )

Alvast bedankt.

Attachments:
    • 944S2Cabriolet.jpg
10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Welkom Leslie.
      Mooie stoere P. in een prachtige kleur.
      Heel veel veilige km’s

Van harte welkom op het forum . :applaus:

WELKOM ZEER MOOI IN HET ROOD. :drink: :drink:

Leslie, welkom op dit leuke forum :up:

welkom, prachtige porsche *luv

welkom
                mooie Porsche cabrio
                veel fijne km toe gewenst ermee
                :drink:

Welkom Leslie :drink:

S2

Ik blijf zo’n S2 (zeker in Cabrio) ongelooflijk mooi vinden! (Al ben ik natuurlijk niet compleet objectief 🙂 )

welkom leslie,
                      als mijn rekentafels nog accuraat zijn is een 944 die bijna 24 jr oud is van het bouwjaar 1989.
                      vanaf modeljaar 1987 passen de wielen en banden zoals jij opgeeft standaard op de auto zonder enige aanpassing.

zie bijgaande tabel
                      944wielen.jpg

Wim

Welkom Leslie, mooie Porsche, en er gaat niks boven lekker open rijden. :coolness:

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.