Presentation new 997 C4 series 24/10/2008

Home Forum Porsche Uitstappen Presentation new 997 C4 series 24/10/2008

• Maker
    Discussie
  • Wij hadden een uitnodiging gekregen om op vrijdagavond aanwezig te zijn op de onthulling van de nieuwe 997 C4 reeks te Porsche Center Brussel (PCB). Onhulling om 21u11 maar klinkt beter om 9:11PM 😉
    De deuren zouden pas open gaan om 20u maar om 19u40 lieten de stewards reeds de Porsches binnen op de parking van PCB en zijn wij dus iets vroeger dan gepland binnengestapt (kwamen er voorbij na bijwonen matchske zaalvoetbal van het bedrijf in de sporthal van Drogenbos).
    De Porsches mochten met de neus naar voren rond de garage parkeren (zolang er plaats was) en de anderen op parkingen in de buurt (er waren shuttles om de klanten te vervoeren).

Er was veel volk en de sfeer nogal wat “stijf” maar dat kon ons niet deren. Aanwezige kennisen Rufie en Mitch gezien alsook Jean-Yves van PCB zelf, was lang geleden dus aangename babbel gehad. Rond 22u30 zijn we dan vertrokken naar le Sud du Pays…

Ik had mijn nieuw fototoestel bij alsook mijn camera en heb wat sfeerbeelden gemaakt. Gisterenavond bij mijn thuiskomst van het verlengde weekend dan snel een kleine compilatie gemaakt. Terug te vinden op: http://web.me.com/setakira/New_997_C4/

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • KAn je me de gegevens eens doorsturen (PM) van Jean Yves ?
      Met de verhuis is er het één en ander spoorloos verdwenen 😉

Zou kunnen Koen, anders beste dat je je gegevens nog eens naar Jean-Yves stuurt?

Ik krijg tegenwoordig geen uitnodigingen meer door .
          Zullen die de adreswissel niet gehad hebben ?

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.