Prestige auto couture

Home Forum Porsche Talk Prestige auto couture

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Heeft er al ooit iemand gehoord van een bedrijf dat velgen (maakt) van het merk prestige auto couture? Zag er nette zwarte tweedelige  velgjes van maar heb nog nooit van het merk gehoord, hier misschien iemand wel al van gehoord ? Is het een “prestige” merk of……?

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
      • [quote=”wing post=287897 userid=11354″]Bij deze een “Picture” van mijn aankoop… 

De twee zilverkleurige “badges” op de achterzijde worden nog veranderd naar zwart, de zwarte Porsche center caps zijn ook besteld…, lijkt mij mooier…
        Misschien ook de remklauwen meteen  beter zwart maken hé ,want als al de rest zwart is , gaat ge opvallen met uwe rode remzadeltjes        
        Rood is sneller vuil  hé 

nicenicenice….

Zeer geslaagd !

Nice
              Met porsche center caps gaan ze heel sterk lijken op GT3 velgen (die met centerlocks).

[quote=”DST post=287899 userid=7576″]Das straf seg, geen Techarts?
                 [/quote]
                nee, die vond ik helaas niet zo mooi….. deze zijn iets verfijnder en eleganter…

XXX

Heeft wel iets hé 

Das straf seg, geen Techarts?

Bij deze een “Picture” van mijn aankoop… 

De twee zilverkleurige “badges” op de achterzijde worden nog veranderd naar zwart, de zwarte Porsche center caps zijn ook besteld…, lijkt mij mooier…

Ah benieuwd 

[quote=”ZUFF-65 post=287734 userid=11826″]
                          Deze velgen gemonteerd op een  Posche heb ik nog niet tegengekomen  

[/quote]
                          dan zullen we deze binnenkort zelf eens uittesten.. heb een zwart setje besteld….

https://www.prestigeautocouture.com/  gevestigd in Helmond 

Ik kwam ze ergens tegen met “Audi R8 en tuning ”
                            Deze velgen gemonteerd op een  Posche heb ik nog niet tegengekomen  
                            Kwalitatief sterk of niet : geen oordeel want ik ken ze niet

Maar ze  hebben wel mooie modellen   
                            https://www.prestigeautocouture.com/wheels

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.