Prijs 944 turbo motor

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 Prijs 944 turbo motor

• Maker
    Discussie

• MRD-Porsche
    Deelnemer

Forummers,
      wat kan ik geven voor een 944 turbo motor, 200 000km, nooit gereviseerd of iets dergelijks, motor draait…

Met vriendelijke groet.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
      • Ja Dave ook voor die KM er op

[quote=”RSR”:prx3m6qp]Motor met alles er bij zou ik toch voor de 2000 gaan[/quote]

ook met zoveel kms ? 😯

Motor met alles er bij zou ik toch voor de 2000 gaan

Prijs hangt af van wat er allemaal bij de “motor” inbegrepen is … Motronic, turbo, interkoeler, wastegate, … ?

Een 924 of 944 om bouwen naar een turbo gaat veel te veel kosten, dan kan je beter je centen sparen en er een kopen voor 5 à 6000 euro.

€ 1.000,00 max!!
                Hangt er ook vanaf in welke staat uiteraard!!

Gert

Na de zomer misschien 😈

…944 kopen… 😆

Ja 😈
                      Ofwel…

zelfde mening hier..veel te veel!!!

Maximum duizend euro zou ik daaraan geven..is het een 250pk? waarschijnlijk ni…

500 euro lijkt me wat te weinig…

Waarvoor zou je het gebruiken? om in een 924 te lepelen? 😉

Ok, das goe Dave, dat ik da prijs ongeveer weet, maarja, was gewoon even nieuwsgierig, want waar ga ik die motor in leggen ? 😆

[size=59:38yhhz8x]Misschien wel een idee als ik ga kijken voor die omgebouwde 924, maar dat laat nog even op zich wachten.. 8) [/size]

Voor die km’s…. 😕 die is gek !
                            voor dat geld koopt ge al ne 3 liter 911 motor die wat revisie gehad heeft…

vragen ze daar meer voor dan voor een 3 liter of 3.2 en dan met zoveel km’s ? pfffff amai ze

Ik heb contact met iemand die 2500€ vraagt 😕

Daar worden gekke prijzen voor gevraagd, 2000 euro en meer is geen rariteit maar gezien zijn kilometers zou ik er niet al te veel aan uitgeven… 500 euro ? ik denk maar hardop hoor, misschien kunnen de kenners me corrigeren… ?

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.