Prijs/budget 993 4S

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Prijs/budget 993 4S

• Maker
    Discussie
  • Hello P-lovers,

Ik heb mijn zinnen gezet op een nieuwe “oude” Porsche.
    Mijn voorkeur gaat uit naar een 993 4S. Kan iemand mij een idee geven van wat een “normaal” budget is voor zo’n wagen waar alles “matching numbers” is, in (zeer) goede staat en met niet al te veel kilometers (laat ons zeggen rond de 50.000km)?

Ik zal mijn zoektocht hier posten maar moet eerst weten in welke prijscategorie ik deze wagen moet plaatsen.
    Als de 993 er komt zal de 997 wel de plaats moeten ruimen… Niet dat de garage te klein is; het budget daarentegen is niet oneindig :sarcastisch

Greetz,

Plumber

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
    • Nou, vooruit dan maar …

993.jpg

… wel al een plaatje van een paar jaar geleden :coolness:

De 4S is al een jaar of twee sticker-vrij ….

0

Morge Olaf,

Wat zet je hier toch makkelijk een foto op het forum :up:

0

[quote=”Mushroom” post=185514]Hier zijn er 2 die de hunne precies wel kunnen missen :salut:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=43090&start=25%5B/quote%5D

:coolness:

0

Opletten met die uitdrukking in België, onze Mush is al blij als je hem een ouwe boterham geeft :happy:

0

oesje, de garage nog maar net af en al te klein om de GT3 te stallen :happy: :first:
              heeeerlijk als je zo’n garage/werkplaats ter beschikking hebt !!

0

Moest even de foto’s opzoeken Rocco
                En idd bij ons zeggen ze “hij eet geen brood”
                Abarth is van onze zoon Bob

Gr Hans
                20140815_121302.jpg

20140815_121347.jpg

0

Iemand die een tijd geleden er een verkocht zei me dat hij totaal geen reactie kreeg, dus ze staan wel te koop maar ofwel te duur of net niet wat de kopers er van verwachten … denk dat je gewoon langer moet zoeken voor die modellen omdat koper en verkoper veeleisend zijn met die bedragen

Mooie garage Molen :mrgreen:

0

Hier zijn er 2 die de hunne precies wel kunnen missen :salut:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=43090&start=25

0

cid__mms_img1253855372_.jpg
                      [quote=”Rocco” post=185474]Ik denk dat ze in die prijsklasse niet hoeven verkopen, ze staan lekker te rijpen in de garage, enkel als er eventueel iets beter passeert even de interesse polsen …[/quote]

Bij ons zeggen ze “hij eet geen brood”

Attachments:
                      • GT3klein2.jpg
                      0

Ik denk dat ze in die prijsklasse niet hoeven verkopen, ze staan lekker te rijpen in de garage, enkel als er eventueel iets beter passeert even de interesse polsen …

0

er staat momenteel een mooie witte 993 bij AEcars
                          prijs 41 000 euro.

Naar het schijnt een zeer mooie wagen.

0

Ben ondertussen dus al meer dan 3 maanden op zoek naar een 993 4S of turbo en heb de indruk dat, hoe langer ik zoek, hoe duurder deze worden… 🙁
                            Wat ik me dan afvraag: worden die wagens aan die prijzen dan werkelijk verkocht? Heeft iedereen met de lotto gewonnen behalve ik? 🙄

Ze vragen tegenwoordig meer voor een wagen van (bijna) 20 jaar dan voor een spiksplinternieuwe 991 😥 ….

En sommige zetten hun wagen te koop en halen hem dan terug van het Internet met de melding dat ze hem/haar volgend jaar op Techno Classica gaan verkopen (en waar ze dus hopen op nog meer geld…).

Het wordt dus moeilijk om voor een Porsche liefhebber nog een goede 993 te scoren … 🙄

Ik vervolg mijn zoektocht maar heb nog weinig hoop moet ik zeggen … 😯

0

Plumber,

kun je mij de geg van deze 993 even doorsturen, ik ben zelf ook op zoek naar mijn eerste Porsche 993 S of 4S maar zou hem prive kopen dus is dit geen probleem mits een beetje korting win-win voor beide partijen

groeten stoneboy

0

ik zal hier in spanje ook wat in het oog houden, heb hier onlangs nog een 993 4s met 60tkm voor 60.000euro zien voorbijkomen van 1ste eigenaar…..ikke was te laat 😳 👿 👿 👿 👿

0

Voor Young-timers én oldtimers hebben wij met ons kantoor heel speciale voorwaarden bekomen bij een Belgische verzekeraar!

En je moet niet lid zijn van een oldtimerclub! 😉

dus indien iemand eens een offerte zou willen, pm!

Groeten,

Olivier

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.