Prijs herspuiten bumper?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Prijs herspuiten bumper?

• Maker
    Discussie
  • Heeft iemand een idee hoeveel het zou kosten om de voorbumper van mijn 4S te herspuiten? Ik zou ze eventueel zelf demonteren en binnenbrengen.

Alvast bedankt voor het lezen.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • ❓ ❓ ❓

Wij ook niet dus, en vele anderen met ons.

🙁 🙁 🙁

Ik heb niets gezegd hé Wim 😉

Wim

Wil niet zeggen dat hij de kleur niet kent hè Koen. 😉

🙄

Vraag even aan Luc van L.E.Cars (onze sponsor RSR). Die kent die kleur erg goed 😉

Wim

Is inderdaad een spotprijs, want normaal ligt dit om en nabij de 350 euro in btw.

Geen idee .
                    Dit moest ik verleden jaar betalen aan de garage die mijn daily steeds onderhoudt.
                    Hij heeft dit werk (het spuitklaarmaken en spuiten) uitgegeven .

Dat is echt geen geld Koen 😯

Is wel geen Porsche , maar ter indicatie .
                        Ik heb verleden jaar de voorbumper van mijn A4 avant laten spuiten alvorens de wagen naar de nieuwe eigenaar ging .
                        Inclusief demonteren en monteren + spuiten moest ik hiervoor 150€ betalen .
                        En dit was perfect gedaan .

Anoniem

Of: ik heb hier een onbeschadigde liggen…?
                          Fout: nu pas gezien dat het over een 993 gaat, en een 997 zal niet passen zeker 😕

Anoniem

“breek mijne bek nie open” zeggen ze bij ons! Een kleine nachtmerie voor iedere carr! Moet het perfect zijn, dan best kleur bepalen op de wagen!!! En uitspuiten op flanken en kofferdeksel.
                            Heb je veel steenslag? Is die meteen ook weg .
                            Pm

Even specificieren dat het gaat om een volledige herspuiting van de bumper: opschuren en herspuiten in Polar Silver. Naar het schijnt een moeilijke kleur om te herspuiten.

Groeten.

Ik heb je een PM gestuurd.

Groeten Bert

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.