Prijs olie

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

vorige maand eerste maal onze Porsche 997 binnen gebracht voor onderhoud 90 000 €. (bij officiële dealer)

Gisteren de factuur ontvangen, ik wist wat de prijs ongeveer was, dus daar verschoot ik niet echt van.

Echter wel van de prijs van de olie.
    Komt op 15,92 €/liter.

Dat evenaart de prijs van mijn flesje champagne dat ik deze middag zal open doen in dit (eindelijk) prachtige weer 😆

Is dit een beetje de prijs dat iedereen hier ook weet/denkt?

Dank voor jullie reactie.

Oli

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Mushroom schrijft:

Psssst ….
      Kijk hier eens…
      😯 😉

Eventjes terug bovenhalen 😉

Vermits ik wat olie nodig had even dit draadje opgezocht en een paar litertjes besteld via die site (oil-center.de).
      Maandag besteld, vandaag al geleverd!
      En de prijzen zijn gewoon fantastisch!
      Dus… heb je olie nodig, zeker eens proberen 🙂

Thx again Mushroom voor de tip 💡

Voor mij mag je 5 liter bijbestellen als ik niet al te ver moet rijden om ze te komen halen. Ik ben van Geel (Kempen).

Kunnen hier mss een groepsaankoop doen. Ik bestel me alvast 25 liter kan ik op z’n minst al 3 onderhouden verder.

Bedankt voor de tip (niet de champagne, maar de webwinkel voor olie) 😆 I’ll check it out!

er stond dan ook een 😆 achter
              Ik heb meer dan 11j in de horeca gezeten,so i know 😉

Ibiz@ke schrijft:

enneuh…
                champagne van 15€/l,denk dat ik dan liever een busje olie leeg drink 😆

Zijn veel goede champagne’s van rond de 15€/fles hoor ❗ ❗ ❗

438€ voor een klein onderhoud noem ik niet overdreven als je weet wat:
                  -olie de liter kost
                  -sommige filters kosten in aankoop zelfs
                  -tel daar speciaal gereedschap bij dat moet aangekocht worden meestal per type wagen
                  -klein materiaal
                  -milieutaxen
                  -constante opleidingen van gekwalificeerd personeel om aan je wagen te kunnen/mogen werken

Dat is geen 100€ duurder als ik betaalde voor m’n ex audi a4 1.9 TDI bij een off audi garage voor een kleine beurt om de 15.000

enneuh…
                  champagne van 15€/l,denk dat ik dan liever een busje olie leeg drink 😆

Volgende keer me deze hier ook aanschaffen. Bij mijn laatste klein onderhoud 22 euro de liter aangerekend. Totaal 438 euro voor een klein onderhoudje. Vind ik er allemaal wat overgaan.

Heb zonet ook een drastische en zeer interessante investering gedaan, heb me een brug gekocht voor in m’n garage. Kan ik hier zelf m’n klein onderhoud doen en banden en remblokken vervangen. 8)

Yup, op een kleine week tijd geleverd…

Jawadde, die prijzen zijn de moeite 😯

Goeie ervaringen mee Mushroom?

Psssst ….
                            Kijk hier eens…
                            😯 😉

De 5w30 voor m’n BMW kost ook meer dan 20 Euro per liter hoor 😯

Dus valt erg goed mee, me dunkt 😉

gezien de levensduur van de huidige generatie olien valt het eigenlijk nog mee … wat is het interval bij een 997, 30k km ?

Moet je eens olie kopen aan een tankstation .
                                  Moet ik af en toe voor de daily .
                                  Daar is de prijs voor één liter olie nog véééééél hoger dan 15,92€

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.