PRIJSLIJST 996 TURBO S CABRIO

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 PRIJSLIJST 996 TURBO S CABRIO

• Maker
    Discussie
  • Hallo, ik heb enkele dagen terug een 996 Turbo S Cabrio gekocht van 2005! :driver: Heeft er iemand een idee wat die wagen in de tijd gekost heeft? Iemand soms toevallig nog ergens een prijslijst liggen van toen ???

Ik zou het wel leuk vinden mocht ik te weten komen wat deze wagen nieuw gekost heeft … 🙄

image.jpeg

Alvast bedankt,

Koen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • Topper van formaat !! Succes en rijplezier zonder twijfel 😀

Hey Koen, zeer mooie kar, de gasten happy, je vrouw happy en ik happy met de Turbo 😀 kortom iedereen gelukkig.

Groetjes,

Filip

een turbo S cabrio in het zwart heeft toch wel iets…. als ik zoiets tegenkom met weinig km dan tja, tis een turbo S hé 😆
          Heel mooi exemplaar. Lopen niet dik heb ik al gezien.
          Wat fotos van interieur etc mogen altijd komen hoor, ni inhouden zou ik zeggen :engeltje:

proficiat Koen,het is een zeer mooie wagen,snel zal je nu zeker wel zijn :driver: :first:

Proficiat Koen!
              Veel zal die nieuw niet gekost hebben hoor, nen auto zonder dak 😳

Jah … die heb ik ook te koop zien staan ! Wel een beetje duur hé … ik heb toch een PAK minder betaald hoor !

Ferme kar idd! Hier eentje van hetzelfde bouwjaar als de uwe Koen, maar gechipt naar 580pk!!! moet een compleet zot zijn volgens mij :driver:
                  http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=214010403

Ferm!!! Wil ik wel es in meerijden :engeltje:

Volgens de verkoper zou het een wagen geweest zijn van 170.000,- € :happy:

Ik ben gewoon eens benieuwd wat het effectief zou geweest zijn … Het is wel een superleuke wagen … Mijn vrouwke vond het zo spijtig dat onze vorige wagen geen cabrio meer was vandaar … een turbo cabrio ..

Onzen Thibaut zegt: ‘nu zijn ze alle 2 tevreden, mijn papa heeft zijne power en mijn mama heeft haar cabrio’ :first:

Eindelijk eens een wagen waar ik echt kan van genieten… Die 450 PK zijn echt niet te doen … Maar door het feit dat het een triptronic is, kunnen wij cabrio rijden wel echt genieten van het mooie weer (nu toch hé) :drink:

Proficiat!
                        Echt vet!
                        Veel :driver: plezier

Proficiat Koen! :driver:

Waarom wil je dat weten, je zal je ongemakkelijk voelen als je het weet 😆

Proficiat Koen :first:

Terug cabrio :drink:

Misschien heeft hij er vandaag 1 cadeau gekregen met zijn verjaardag ,ofwel wacht hij op de 918 . 😉

En hoe zit het nu met de jouwe Jorgen ?

😈

Wow, Nice one !
                                  prijslijst heb ik helaas niet 😥

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.