Prijzen 4s mk2

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Prijzen 4s mk2

• Maker
    Discussie

• bob

Ik ben nu al een tijdje aan het uitkijken voor een 4s mk2, maar ligt het aan mij of zijn de prijzen van deze auto’s aan het stijgen? Een jaartje geleden kwam ik er tegen voor +50 000 en nu vind ik ze enkel +60 000.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • PM

[hide]zeer belangrijk ook om te controleren zijn de condensoren en radiatoren. Ook ter hoogte van de krukaskeerring controleren op lekken. Voor de rest je gezond verstand laten primeren, meer dan je hart. 😀 [/hide]

bob

IK weet niet wat dat is ,ik ben enkel een carrosserie man.Voor een aankoopkeuring te laten doen is het lastig auto staat in Duitsland. De auto heeft 106 000 km en ik heb nog kunnen onderhandelen over de prijs omwille van cosmetische minpuntjes dus ik overweeg sterk de aankoop.

misfire ?

bob

Ik ben gisteren gaan kijken en testrijden met een 4s ,deze reed naar mijn mening goed maar achter de rit hoorde ik bij stationair toerental soms een geplof ter hoogte van de inlaatcollector .Iemand een idee wat dit kun zijn?

bob

OK, ik ben blijkbaar niet alleen met die veronderstelling , ik heb er in het verleden al enkele door mijn vingers laten glippen. De prijzen komen toch dicht in de buurt van een 991= moeilijke keuze.

Ok, dan heb ik niets gezegd. Ik was eerder de 997.2 Targa aan het volgen maar daar zat niet veel beweging op. Idem nu met de 991.1 Targa. :bounce:
                  De boodschap is dus: als je een 4S tegenkomt in goede staat en aan redelijke prijs, direct toehappen.
                  Succes!

Kan je bijtreden, ben in Augustus 2015 beginnen zoeken ( eerst 997.1 S4 Cabrio ) en toen stonden prijzen rond de 40 à 45K EUR voor wagens uit 2005-2006. Op aanraden – dat de MK2 met PDK toch wél beter is – ben ik dan ook richting 997.2 4S gaan zoeken en ik treed je bij dat ik op die 9 maand de prijzen alleen maar heb zien stijgen richting 60 à 65K EUR of meer, afhakelijk van KM & pedigree. Plus, zoals ik reeds aanhaalde in m’n korte introductie, goede wagens zijn direct weg. Heb het vaak meegemaakt dat op enkele dagen het reeds té laat was. Ondertussen toch eentje op de kop kunnen tikken & het wachten en blijven zoeken was de moeite waard ! 😀

Véél geluk met de zoektocht !

Hm, ik veronderstl dat jet het over de 997.2 4S hebt!? Ik heb niet echt de indruk dat die stijgen. Heb wel de indruk dat ze allemaal nogal redelijk stabiel blijven. 997.1 zakt mss nog een beetje maar ook niet echt enorm.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.