prijzen 993

• Maker
    Discussie

• Erik
    Deelnemer

Ik probeer mij met het oog op eerste aankoop een idee te vormen van de porsche tweedehandsprijzen, maar als ik de prijzen zie van tweedehands 993’s dan schrik ik toch eens. Ok het is kwestie van vraag en aanbod en de 993 is een gegeerd model maar dalen die prijzen nog of zijn ze aan het stijgen ?

bijvoorbeeld deze 993 turbo, prachtige wagen natuurlijk maar 65k ? :

http://www.vanbeurdenporsche.be/index.php?p=occasie&pg=detail&auto=73

Koop je zoiets om mee te rijden of als verzamelstuk om in je garage nog 20 jaar te laten droogstaan ?

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 108)
      • Mushroom schrijft:

Zoveel $$ voor zo’n oude auto’s? Daarvoor moet je een beetje f*cked in the head zijn IMO.

Tjah, welke zot geeft er zoveel €’s uit voor een 356, daar je met dat geld heel wat knappe recente porsche’s kunt kopen? 😆 🙄 😈 (ikke)

…ieder zen smaak…al een geluk;)
          Pascal911

‘t Is cool voor de mensen die reeds eentje hebben, en ‘t is de laatste luchtgekoelde en ‘t is één van de mooiste modellen ooit…

Maar…

Zoveel $$ voor zo’n oude auto’s? Daarvoor moet je een beetje f*cked in the head zijn IMO.
            De 997 is nu ook bepaald gene stinker, en de 996 4S heeft de mooiste poep ooit!
            Sorry, maar geef mij maar het recenter werk…
            Each to his own natuurlijk 😉

Audiotronics schrijft:

Of reeds ook al voor dat bedrag een hele mooie 997TT. Qua technologie toch een eeuw verschil ❓

Meer dan een eeuw, enkel … in welke richting!!!

😀 😀 😀

Vind je voor 65000 al een 997TT ?
                In ieder geval zal de 993TT zijn waarde behouden en zelfs nog in waarde stijgen, wat zeker niet van de 997 kan gezegd worden…

Of reeds ook al voor dat bedrag een hele mooie 997TT. Qua technologie toch een eeuw verschil ❓

Geen idee… Ik heb ‘m niet gekocht.

in orde gezet voor die prijs, of worden er daar nu bovenop nog eens kosten gedaan? Dan wordt het wel een ferm dure auto… 😕

porschky schrijft:

indeed, of die mooie zwarte Turbo met 104.000 km bij Van Beurden voor 65.000

Die staat nog wel op de site maar is wel verkocht…
                        Wordt momenteel tot in de puntjes inorde gezet! Een POCA’er heeft die gekocht.

Thx,is idd mijn wagen.
                          Word deze maand wel terug helemaal herspoten en opgemaakt.
                          Grtz pascal911.

Anoniem

Pascal911 schrijft:

Als ik die prijzen bekijk,denk ik dat ik de mijne nooit wegdoe:)

Ditto hier. Ik heb er wel ooit eens aan gedacht om hem weg te doen omdat ik er zo weinig mee rij, veel minder dan met mijn circuitwagen. Maar de gedachte om te verkopen was rap weg toen ik er nog eens mee ging rijden.
                            Vandaag zou ik zelfs voor 100.000 euro nog serieus twijfelen. ‘t Worden kalmkes aan echt unieke wagentjes… 😀

als da fotoke naast uwe post uwe P is zou ik u zot verklaren moest ge die weg willen doen :p

Nice machien!

Als ik die prijzen bekijk,denk ik dat ik de mijne nooit wegdoe:)

indeed, of die mooie zwarte Turbo met 104.000 km bij Van Beurden voor 65.000

Voor die prijs 75000 € zou ik eerder voor een Duitse 993 turbo gaan,zelfs met minder dan 80000 km .

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 108)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.