Prijzen evolutie 944

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 Prijzen evolutie 944

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
    • @TheFab… net gekeken en staan er nog onder rubriek wisselstukken . Wat denk je…ieder ene nemen voor 1000€ t’stuk? :happy: Porsche intikken en dan rubriek wisselstukken kom je ze tegen .foto rode 944…

Ze zijn precies al weg.

Voor de knutselaars onder ons : koopjeskrant site 2 x 944 in een lot grijze targa en een rode ..vraagprijs voor het lot 2300€ .Denk zelfs dat er nog af kan .koopje voor de handige Harry’s onder ons….

Volgens mijn bron elk jaar .
            Zijn er niet veel tr.ax. modellen gestegen in waarden 2016 – 2017
            de turbo cab. en de cs ,
            Er zijn zelf 911’s en 928’s in waarden gezakt.
            IMG_0412.JPG

2016
            IMG_0411.JPG
            2017
            IMG_0407.JPG

Ik heb mijn Classic omdat hem naar benzine ruikt , omdat hem wat stroever is , dat je zelf wat kan sleutelen ,….enz …
                Er zijn mensen die toch een b.v. : 924 Carrera gt , 944 turbo , 968 , 964, 993 , verkiezen boven een ” nieuwe ” wagen die beter en sneller is
                en soms zelfs goekoper of hetzelfde kost .

BV : als ik nu eentje kon bij kopen zou ik liever een 944 turbo cabrio kopen dan voor hetzelfde geld een cayman (ook al weet ik dat die beter zal rijden) .

En wat de mensen ook vragen voor hun auto ‘ s !!!
                Als je er ene wil kopen moet je betalen of gewoon verder zoeken .

Ik denk wel dat de meeste mensen hun toestand van hun wagen mis inschatten .
                En daarom dat ze de prijs van een mooier exemplaar vragen … daar zit soms de fout .

:happy: ik heb de mijne gekocht om te rijden en genieten! niet als belegging :mrgreen: . vind mijn 944 trouwens speelser dan mijn 964. 😀

123

Voor de 944 zit er niet veel data in, Het gaat enkel voor veiling prijzen niet over verkoop bij dealers of particulieren en het gooit de speciale versies op een hoop met 944lux’en, die hier al niet eens courant zijn.
                    Dan nog voor het overgrote deel UK prijzen, die zijn ook al apart omdat het een eigen markt ivm stuur aan de verkeerde kant.

Kun je dus niet al te veel op vertrouwen die grafiek

ASI

Prijzen evolutie gevraagd???

Check DIT maar eens.

Véél vergelijkplezier, ik ga :driver:

denk dat die tijd van “waardeverdubbeling” reeds gepasseerd is….. :popcorn:

velen rekenen zichzelf rijk en ofwel vergeten ze een aantal kosten, waaronder onderhoud, mee in rekening te brengen.
                          ofwel nadien te koop aangeboden met een hoop achterstallig onderhoud en daarmee daalt de waarde aanzienlijk.

[quote=”Indy Red” post=249143]Bedoeling van een leuke 944 cabrio is niet om te speculeren, maar om deel te nemen aan leuke classic rally-tjes.[/quote]Ik zou het enkel nog als investering durven aankopen. Maar zo zijn er veel oldtimers die vandaag betaalbaar zijn en hopelijk binnen enkele jaren in waarde verdubbelt zijn. Of nog veel meer. Daarom is het ook zo aan het boomen. In plaats van centen op de bank in een oldtimer steken. En mits wat zoeken kun je af en toe een mooie cent bijverdienen.

Quod erat demonstrandum :engeltje:

123

Ik snap niet waarom jij denkt dat ik hier de geïrriteerde bent?

Ik argumenteer gewoon een aantal punten. Daar kun je dan akkoord mee zijn, of niet.
                                Als je er niet akkoord mee bent, wat mij betreft prima hoor.

Maar ik ben hier niet diegene die geïrriteerd ben.

Toon mij aub aan op basis van welk stukje commentaar, dat jij denkt dat , ik hier geïrriteerd zit..
                                Want ik weet het echt niet.

Ik ben volgens jou de geïrriteerde omdat ik iets zeg waar jij niet willen over klappen. :wtf:

Wie is hier diegene , die een ander op zijn persoon aanspreekt ipv op zijn argumenten? Gij, of ik?

Vanwaar die geïrriteerde reacties Vandamme?

Het is gewoon beetje koffiekletsen onder p liefhebbers over te verwachten prijsevolutie.
                                  Welke wagen je verkiest is hier niet echt aan de orde. Je mag gerust een andere voorkeur hebben, maar om dan hier wat te komen bekritiseren vind ik overbodig..

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.