Prior design

• Maker
    Discussie

• Dirk Coremans
    Deelnemer

Eens kijken wat de leden vinden van de tining/ombouw kit van deze Duitse fabrikant.
      Ik ben sterk an het overwegen om mijn 996 in de winter te gaan ombouwen met volgende kit Foto’s

Ze werken met Duraplast, ik vind het wel iets hebben.
      Wat is jullie mening?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
      • Hij is nog niet helemaal klaar, maar we kunnen al rijden en de vleugel staat erop.
        In de bijlage alvast de beloofde foto.
        1262726_10200823676010031_1949127684_o.jpg

Vleugel is gearriveerd. Hopelijk staat hij er deze week op.

Poort is te smal.

Met de heftruck?

Gisteren de wielen even snel gemonteerd en even gaan rijden. Hij zou nog moeten zakken, maar ik geraak nu al niet meer in mijn garage :bounce:
                Uitlaten zitten dus te ver naar binnen, dus hier moet ik nog een oplossing voor zoeken. Sideskirts staan erop, kofferspoiler, heb iets mooi gevonden …. maar mijn vrouw overtuigen wordt een hele opgave. Spoorverbreders vooraan moeten nog besteld worden. Eerst even bekijken wat we kunnen doen met een verlagingsset, en hoe gaan we hem in mijn garage krijgen.

[quote=”Dj” post=136715]Zal strak s misschien al eens iets posten, maar hij is nog niet helemaal klaar. Blijkbaar niet gemakkelijk om de juiste veren te vinden.[/quote]

Dag Dj.
                  Mag ik? (uit ervaring ombouw 4S naar GT4S 😉 )
                  [u]
                  veren: [/u] enkel de M030 veren monteren!!!! OEM bestellen EN best in combinatie met de OEM M030 stabilisatorstangen. De orig pompen kan je dan laten zitten.
                  Wel bij bestelling wel of niet PASM vermelden.
                  Voor mij ( 😳 ) hebben ze in Stuttgart destijds de veren speciaal gemaakt (veren zijn voor een 4S MK I niet leverbaar)

GT3 kit vraagt naar mijn mening ook de motorspoiler.
                  Sideskirts… 😐

Ombouw naar GT3 (zelf RS tgv 4S) is tgv het kostenplaatje af te raden maar voor mij persoonlijk enkel te doen tot in detail = een must.

Benieuwt naar het eindresultaat!

Nog eens de foto’s bekeken en zie geen koplampsproeiers meer… xenon en keuring?

Ziet er geweldig uit.
                    Snel afmaken en rijden nu het nog lekker zomer is.
                    Ik vind zwart een prachtige kleur alleen na verloop van tijd zie je alle beschadigingen.
                    Kwam vorige week een oranje tegen zag er goed en speciaal uit viel direct op
                    Sukses

Knap, die voorbumper zie ik ook wel zitten voor op mijn 997.

:salut: :salut: :salut:

Zoals beloofd
                          P1020587.JPG

P1020589.JPG

P1020590.JPG

P1020592.JPG

Zal strak s misschien al eens iets posten, maar hij is nog niet helemaal klaar. Blijkbaar niet gemakkelijk om de juiste veren te vinden.

Mss paar fotokes :coolness: :coolness: :coolness:

Er komt licht aan het einde van de tunnel, wagen steekt bijna helemaal ineen. Inmiddels geïnformeerd voor verlagingsveren, daarna spoorverbreders. De uitlaat moet nog naar achter, lichtjes nog aansluiten, grille nog laten wrappen in carbon. Daarna mischien nog andere spiegels en zonnebandje en wie weet kofferspoiler …. maar de madam wil van die spoiler niet weten ….

PB

Een mooie niet originele bumper/kit kan ook mooi zijn. :up: En die puristen? Who cares? :mrgreen:
                                  Stelletje muggezifters. :ass:

Sommige hebben blijkbaar een stuk gemist, er komt dus geen kit op van Prior design, het word van voor een GT3 look en achteraan komt er geen extra vleugel op, mijn vrouw vindt dit maar niets. Wel een andere bumper met links en rechts wat inkepingen a la GT3, maar met twee uitlaten ipv één. Er komen ook sideskirts hoe je het ook noemen wil, vooraan hebben ze dus de hele wagen gedemonteerd. Had destijds al velgen besteld voor de andere kit, het zijn die op onderstaande foto.
                                    Echter ik moet nu vooraan spoorverbreders gaan steken, de kit is wat breder dan het origineel. Hij moet ook nog verlaagd worden, hij staat nml. wat met zijn neus omhoog en vanachter moeten de 2 uitaten nu ook verder achter uit. De achterbumper komt ook wat verder achteruit, ze zitten nu wat verscholen. Andere spiegels staan ook nog op het verlanglijstje.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.