Prior design

• Maker
    Discussie

• Dirk Coremans
    Deelnemer

Eens kijken wat de leden vinden van de tining/ombouw kit van deze Duitse fabrikant.
      Ik ben sterk an het overwegen om mijn 996 in de winter te gaan ombouwen met volgende kit Foto’s

Ze werken met Duraplast, ik vind het wel iets hebben.
      Wat is jullie mening?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
      • [quote=”Harley49″ post=130071]Ben geen kit liefhebber.
        Het gaat snel een “johnny” bak worden.
        Deze ziet er geweldig uit.
        Maar ik wil hem eerst in het echt zien en zeker hoe hij er over 2 jaar uitziet.
        Koop liever wat minder extreem maar echt.
        Maar ik begrijp de keuze van een ander.[/quote]

+1

pictures wanneer je klaar bent, ben benieuwd :up:

Ik kwam trouwens deze overlaatst tegen toen’k wat aan het zoeken was naar Turbo en extra updates:

996 Turbo met Rennen Wheels en de rest?

Deze make-over vond’k nog wel geslaagd. Ze behielden de lijnen van de 996 volledig, alleen jammer van het kofferdeksel vooraan, nét erover. Maar voor de rest :respect2:

Serieuze verjongingskuur! Zeker niet onknap en moest’k zelf een carrosseriebedrijf hebben zou’k het zeker niet nalaten. Dus in jou geval zou’k dubbel en dik JA zeggen.

BTW: enige info van kit die je nu aan het steken bent?

Ben geen kit liefhebber.
                Het gaat snel een “johnny” bak worden.
                Deze ziet er geweldig uit.
                Maar ik wil hem eerst in het echt zien en zeker hoe hij er over 2 jaar uitziet.
                Koop liever wat minder extreem maar echt.
                Maar ik begrijp de keuze van een ander.

Die kit én mat oranje?! :respect2:
                  Daar een paar 19″ Fuchs’ onder en je bent de baas! :coolness:

S2

Zat nog eens naar het begin van het topic te kijken, en plots viel me iets op bij de foto’s waar ik moeilijk mee kan leven.

Ze doen al die moeite om een 997 look te creëren en dan laten ze het na van de kofferklep aan te passen. Je ziet onmiddellijk aan de rechte lijn dat het een 996 klep is. Heel spijtig.

Dj als jij zin hebt om hem in het mat oranje te steken dan moet je dit doen .Opvallen doe je toch met een Porsche . 😉 Je kan dan maar beter je hart volgen .

Spijtig genoeg heb ik de kit moeten annuleren en werd het project op “hold” gezet. Maar inmiddels ligt de wagen uiteen en zijn ze inmiddels bezig met het plaatsen van een een andere kit. Als deze is gemonteerd zal ik voor de liefhebbers wel wat foto’s posten en kunnen de criticasters hun ongenoegen spuien dat je van een Porsche moet afblijven ….. Maar het ziet er goed uit, momenteel zijn ze aan het “slissen” en de alles aan het spuiten in spuitplamuur. Dit moet dan blijkbaar nog een hele tijd uitharden, dan worden de binnenkanten gespoten en gemonteerd. Voorlopig, komt hij in het zwart, volgend jaar word hij dan volledig gespoten. Anders zal ik er dit jaar niet meer mee moeten rijden …
                        Heb nochtans goesting om hem in het mat oranje te laten wrappen met mat zwart maar ik durf niet goed ….

ziet er een goede kit uit, ben benieuwd naar jouw wagen met de kit erop

Idd. Ieder zijn smaak.
                            Smaakvol kan dus ook. Laat de foto’s maar komen.

XXX

Hey Dj, doen man en laat de foto’s maar komen.
                              ‘k zou zeggen: chacun son goût!
                              Als ‘t resultaat maar mooi is, en met een carroseriebedrijf kun je niet voor minder gaan dan voor’t beste.
                              Ik kijk al uit naar ‘t resultaat :relaxman:

S2

Die rode cabrio met zwarte hardtop vind ik persoonlijk heel knap!

Alles bijeen geteld is het beter dat je spaart en voor een nieuwer model gaat denk ik
                                  Persoonlijk zou ik dit nooit overkopen kwestie van vertrouwen te hebben in een occazie
                                  Persoonlijke mening he?

Ik ben heel benieuwd. Kan je blijven posten wat je bevindingen zijn??

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.