Prior design

• Maker
    Discussie

• Dirk Coremans
    Deelnemer

Eens kijken wat de leden vinden van de tining/ombouw kit van deze Duitse fabrikant.
      Ik ben sterk an het overwegen om mijn 996 in de winter te gaan ombouwen met volgende kit Foto’s

Ze werken met Duraplast, ik vind het wel iets hebben.
      Wat is jullie mening?

10 reacties aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
      • Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat en je bevindingen. Ik ben dit ook van plan te gaan doen. Welke kit heb je gekocht? De conversie naar een 997 ??

Ik heb de bumpers besteld, sideskirts, spoilerlip,schutborden en lampen.
          Vooraan wil ik echter LED, hier moet ik nog even naar zoeken.

De bumpers vind ik inderdaad wel erg mooi – de sideskirts wat minder 😐

Gaan deze bumpers zomaar passen – of ga je ook voor de rest van de 997-wannabe-ombouw?

Knoop dan toch doorgehakt, bumpers zijn besteld.

We hebben zelf een carrosseriebedrijf ….
                Had wel graag zo’n auto eens voor mijn neus zien staan.
                Foto’s zeggen ook niet alles, maar toch.

Anoniem

cab 88 schrijft:

Ik ken iemand die zijn 996 laten ombouwen heeft naar 997 bij volgend bedrijf;

Carrosseriewerk is bijna niet meer te betalen hoor. 6000 tot 8000 € voor een volledige herschildering is geen uitzondering meer plus aankoop kit en het plaatsen …

Dat is een hoop geld! Dergelijke ombouw heeft geen volledige herschildering nodig en is zelfs niet slim! verf goed ‘namaken’ en uitnevelen, idd moet door een prof carr gedaan worden en kost wel wat maar geen 6-8000E.
                  Alles OEM gebruiken dat is plug and drive! Voor de 997 MKI is alles tweedehands te vinden.
                  Dus: heb hier nog vanalles liggen en mag het niet bijhouden van de Misses…
                  Maar zoals ik hier bovenal zie, eerst rekeningetje maken! (Cab 88 heeft een punt)
                  Na een betere kijk vind ik die bumpers toch precies wat veel hoekjes hebben?

Anoniem

Ik ken iemand die zijn 996 laten ombouwen heeft naar 997 bij volgend bedrijf;

http://www.jacquemond.com/uspage996.htm

Dat is wel al een aantal jaar geleden toen de 997’s nog heel wat duurder waren tweedehands. Ik vrees ook dat het eigenlijk al iets te laat is om zo’n verbouwing door te voeren. Carrosseriewerk is bijna niet meer te betalen hoor. 6000 tot 8000 € voor een volledige herschildering is geen uitzondering meer plus aankoop kit en het plaatsen …
                    (Dan nog gepaste wielen, …), tegenover aankoop tweedehands 997 en de 996 verkopen …
                    Als je’t toch doet zeker foto’s plaatsen hé. Succes.
                    ps, misschien nog een jaartje wachten en dan de upgrade van 996 naar 991 doen :-))

Anoniem

Ziet er idd goed uit, en prof gedaan denk ik.
                      En toch voor bestelling te plaats best eens in ‘real life’ gaan bekijken 😉

Tip: laat alles eens goed bekijken en berekenen, bezin dan!!!
                      Kan gebeuren dat je met 1EUR opleg een 997 in je garage staan hebt!

Wel plezant om zelf op te bouwen;

Super! Wat moet zo’n kit kosten? Ziet er niet goedkoop uit…

Wim

Ziet er in ieder geval geen Johnny tuning uit. 😉

10 reacties aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.