- Dit onderwerp bevat 21 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren geleden door .
-
Discussie
-
16 november 2014 om 04:41
Hallo,
Vorige week ben ik men porsche gaan ophalen na groot onderhoud en nieuwe koppeling. Sindsdien krijg ik het probleem dat het alarm zomaar kan afgaan. Er is geen tijdspanne op te kleven wanneer het alarm van zich laat horen..dus na15min, 1u, midden in de nacht 🙁 Startonderbreking werkt normaal, dus met de afstandsbediening deur van slot doen, met de sleutel in het contactslot 1draai rechts , afstandsbediening 1x induwen, sleutel verder naar rechts draaien en starten.
Ook op slot doen en direct erna van slot doen geeft geen probleem.(dus alarm staat niet aan, voor zover ik het goed heb) na het openen van het portier gaat de startonderbreking wel werken.(ook normaal dacht ik)Als ik het alarm aan zet, gaat eerst het ledje in de middenconsole knipperen, als dit 10x heeft geflikkerd, beginnen de lichtjes in de portieren dubbel te knipperen. Nu knippert het ledje in de middenconsole nog, en ik denk dat dit vast ging branden op dit ogenblik?? Is mijn gedacht, maar ik ben hier niet zeker van.
onder de bijrijderszetel vind ik de stuurdoos hiervan
f g megamos gmbh ; xxx 618 260 02 (928 618 260 02?)Graag had ik dit terug in orde gezien… :sleep:
Iemand een ideetje?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.