- Dit onderwerp bevat 4 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
29 maart 2021 om 14:53
Toen ik vorige week mijn garage open deed, stelde ik aan de achterzijde van mijn 911 (997) turbo vast dat het motordeksel aan beide hoeken (links en rechts) besmeurd was met een olie-achtig produkt. Hetzelfde goedje was ook tussen de naden van mijn achterlichten gelopen, en was zo verder naar beneden afgelopen naar de achterbumper. Er waren wel geen druppels op de grond te zien, maar ik had eigenlijk al zeer snel door dat er iets mis was met de hydraulische achtervleugel
Ik heb mijn auto snel een wasbeurt gegeven om het vet te verwijderen en heb toen een testritje gemaakt om te zien of de vleugel nog functioneerde. Ik kreeg bij het starten geen enkele foutmelding, en bij het inrijden verliep ook alles normaal. Toen ik na een half uurtje echter de autosnelweg opreed om wat snelheid te ontwikkelen, kwam de achtervleugel omhoog en kreeg ik onmiddellijk een foutmelding ivm het hydraulisch systeem van de vleugel. Gevolg is dat de vleugel momenteel omhoog staat en niet meer naar beneden kan, ook niet met de bedieningsknop op het dashboard.
Zijn er hier mensen die dergelijk probleem ook al ervaren hebben?
Ik heb dit weekend al wat gelezen over een haperende spoiler op het www, en de conclusie is dat het een dure aangelegenheid zal worden…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.