probleem met optrekken

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 probleem met optrekken

• Maker
    Discussie
  • Mijn motor 3200cc bwj 87 😥 slaat soms tussen de 5 a6000 toeren af alsof er een begrenser opstaat, dit gebeurd niet altijd ,normaal kan ik zonder problemen doortrekken tot 7000t maar dus soms houd hij gewoon in en dan is het mogelijk als ik het nogmaals probeer dat er geen enkel probleem is.
    meestal als het buiten koud is heb ik er het meeste last van , maar gebeurd ook in de zomer.en motor heeft dan altijd bedrijfstemperatuur!
    weten jullie misschien wat hieraan kan gedaan worden.

bedankt : 😥

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Weet eindelijk wat het is 😉 het alarm dat in 1989 was geplaatst had een relais die niet altijd werkte en soms de motor deed afslaan bij hoge toeren 💡 .

En 8000toeren ben ik mis mee, het zijn er 6500t, moet eens meer op mijn toerenteller kijken ipv naar de flitsers 😆

Ben blij dat het opgelost is oef, de streek is terug onveilig! 😳

Tot 8000 toeren 😕 , ik vrees toch dat er iets mis is met je stuur doos dan.
        Dat is echt niet normaal tot 8000 toeren man

denk niet dat er 1 opstaat want ik kan doortrekken als ik wil tot 8000t 😳

[quote=”kleinekastenteufel”:3d453116]Wij menen te weten dat op deze modellen een toerentalbegrenzer werd gemonteerd.[/quote]
            Idd maar deze zit in de stuurdoos.
            Luc

Wij menen te weten dat op deze modellen een toerentalbegrenzer werd gemonteerd.

Dit heb ik hem ook al aangeraden om dit te doen.

ken

volgens mij zal het het beste zijn om je wagen laten na te kijken in een garage een laat ons hopen dat het niets te erg is natuurlijk.

Het zal de lucht meter zeker niet zijn, anders heb je het bij lagere toeren ook al en dan zal je geen kracht meer hebben bij het optrekken.

Luc

Kan de luchtdebiet meter zijn die niet goed meer functioneert,
                      heb dat ooit op mijne 3,2L van ’88 ook gehad.
                      Precies of de motor inhoud bij het intrekken.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.