Probleem met velgen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Probleem met velgen

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

Na vele uren is men 911 bijna klaar ,
    Ik heb alleen nog een paar problemen..

men voorste wiel steekt uit de kas terwijl dit aan de andere kant niet zo is.

Kan dit afgesteld worden? of komt dit door een acident?
    de gardeboe is nog origineel.

wat fotos voor de duidelijkheid[hide][/hide]

Attachments:
    • IMG_2240.JPG
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
    • Okee

Ik ga toch voor de 32 mm dan zit ik zeker goed.
      Ik ga van de week even werk van maken en laat het weten hoe ik het het opgelost heb.

Groeten Eric

Wim

Sorry voor het late antwoord maar ik dacht dat ik geantwoord had en was niet zo toen ik al mijn berichten aan het nakijken was. 😳

Maar het is en blijft 42MM.

Hallo Wim,

Had jij nog tijd gehad om hem op te meten.

Het wordt nu een beetje weer om te rijden.

Ik hoor wel van je.

Groet Eric

Wim

Ik zal even opnieuw metem voor je.
            Want heb dit met de meter gedaan en niet met de schuifmaat, dus kan zijn dat dit niet zo precies was. 😳

Laat het je na de Pinksteren weten.

Wim,

Ik heb zitten zoeken op internet er wordt wel over gepraat maar geen voorbeelden.
              Maar ik heb nu een foto gevonden.
              Zou jij willen kijken of het niet een 40mm is want die moet ik zien te vinden.

Groet Eric
              4xHubs.jpg

Wim bedankt voor het zoeken ik ga wel even verder kijken en informeren

Ik laat het wel even weten hoe ik dit heb opgelost.

Groet Eric

Wim

De smalste die ik liggen heb is 4,2 cm.

Anders even de gekende onderdeel leveranciers even bellen of die er hebben.

Wim

Hoi Eric, jouw voorsteldraadje zie ik ook niet, zelfs niet in de reserve tool voor goedkeuring.
                    Dus ik denk dat je iets verkeerd gedaan hebt met versturen denk ik. 😳

Zal morgen kijken of ik de goede maat heb liggen, want heb vandaag 2 auto’s afgeleverd, dus bijna niet op de zaak geweest.

Hallo Wim,

Ik had een nieuwe topic gestart met stel je eens voor maar ik zie hem nog niet staan.

Dit even terzijde ik heb even een paar foto’s gemaakt
                      P1050619.JPG

P1050620.JPG

Ik hoop dat je het een beetje kan zien wat ik bedoel.

Groet Eric

Wim

Ik zal kijken of ik er een liggen heb van die maat.

\……en welkom Eric op het forum, maar stel je even netjes voor in het daarvoor bestemde draadje, en vertel ons iets meer over jou en je Porsche. 💡

Hallo Wim ik leer volgens mij elke dag nog bij ik heb namelijk het zelfde probleem alleen ik kan ze alleen vinden van 4,7 cm en ik zoek er een van 3,7 ( als ik er een heb ben ik al blij ) of kan je me vertellen waar je ze kan bestellen. Alvast bedankt

Wim

Maar met die dunne velgen en bandjes valt die cm optisch ook niet op in die wielkasten. 😉

oh ja ook al eens alles gemeten (oa ‘wielklossen’) alles perfect gelijk links en rechts.

Hallo, heb ook een 3.2 van 1985, die omgebouwd is naar turbolook, met originele turbo spatborden vooraan, heb dus spacers nodig 71 mm vooraan en 78mm achteraan, en er liggen nu 17 ” velgen op 205/50/ et 47 en 255/40 et 52 (denk ik), en het linker voorwiel steekt ook iets verder uit de wielkast dan het rechter, ik dacht dat dit door de montage van de spatborden kwam, maar ben dus blijkbaar niet alleen, voor de keuring moet alles er van ( wielen 17″ en spacers) en staan er 15″ telefoonvelgen op, nooit problemen, speciaal bijlage bij keuringsbewijs van ” wide body chasis”
                                wel een belachelijk zicht met zijn ‘gekrompen’ velgjes! :happydance:

okay wim , anders moet ik even aan jouw doorgeven welke er nu opstaat en dan kan jij eens kijken of jij er 1 hebt die smaller is?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.