Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 911 › Probleem met velgen
- Dit onderwerp bevat 40 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 7 maanden geleden door Eric sc.
-
MakerDiscussie
-
2 mei 2013 om 22:45
Hallo iedereen,
Na vele uren is men 911 bijna klaar ,
Ik heb alleen nog een paar problemen..men voorste wiel steekt uit de kas terwijl dit aan de andere kant niet zo is.
Kan dit afgesteld worden? of komt dit door een acident?
de gardeboe is nog origineel.wat fotos voor de duidelijkheid[hide][/hide]
Attachments: -
MakerDiscussie
-
[quote=”lucky911″ post=129874]slecht nieuws, Ik heb die stukken gemeten en zijn volgens mij even lang..
Nu wat volgens mij wel niet goed staat is de hoogte van die stel vijs onderaan voor de hoogte te regelen.. Maar zoveel kan dit natuurlijk niet maken.
Any ideas?[/quote]Daar kun je inderdaad het wiel niet met naar binnen zetten.
Anders als je weet dat alles goed is en recht staat aan de kant een klos bevestigen die dus dunner is.
Is daarmee het eventuele probleem opgelost.Ja maar denk niet dat ze op de keuring hiermee lachen? nuja heb de fuchs nog zal hier mar nieuwe banden opleggen dan..
Maar ben belange nog niet toe aan keuring.. Met enkel men 705 vignet[quote=”Mushroom” post=129740]AFAIK is dit een bekend euvel. Mijn SC had ‘t en mijne makker zijne Carrera SC had het ook.[/quote]
💡
Bij de meeste zie je ‘t niet omdat de banden in de kas zitten, eens je ze wat breder legt begint ‘t op te vallen: ze zijn zo…slecht nieuws, Ik heb die stukken gemeten en zijn volgens mij even lang..
Nu wat volgens mij wel niet goed staat is de hoogte van die stel vijs onderaan voor de hoogte te regelen.. Maar zoveel kan dit natuurlijk niet maken.
Any ideas?aah okay das al beter , hopelijk zijn er dan genoeg Events om van die proefritten gebruik te maken.. Tot de procedure voor een dagelijkse plaat rond is.. Zoek er enkel maar een paar keer in het weekend mee te rijden bij goed weer..
De beperking van 25 km geldt uiteraard alleen voor “proefritten met het oog op deze manifestaties”.
De “behoorlijk toegelaten manifestaties” mogen op zich overal zijn. Dus als jij bijv. in Kortrijk woont, kan je dit weekeinde gerust met uw oldtimer naar het Antwerp Classic Car Event in Brasschaat komen…
ok wim jij bent de man , ik meet het straks op.. Btw als oldtimer gekeurd.. Kan je eigelijk amper een meeting mee rijden dan? Want die moet in een straal van 25km zijn?
[quote=”lucky911″ post=129785]
Ik hoop dat het dat is.. nu indien wel vind je dat makkelijk? [/quote]Ik heb er hier verschillende liggen, en allemaal geen complete sets.
Dus als het dat is moet je niet verder zoeken als ik de goede maat heb.gho handelaar ongveer ja die importeerd er redelijk uit de us.. Maar ik zal zien.
Er zijn allesinds geen andere gardeboe’s opgeplaatst en lasnaden zijn nog origi vanvoor in de kofferbak..Ewel ik heb dat met mijne kever ook aan de hand, ik moet daar ook eens naar kijken
[quote=”lucky911″ post=129784]ja nu dat is ook het probleem het is wel de eerste keer dat hij in belgie naar de keuring komt.. Want is een us .. ben toen langs de duane geweest en dat papier heb ik maar verder heb ik nog geen stappen genomen..[/quote]
Als ik je post lees vermoed ik dus dat jij nog een homologatie keuring moet ondergaan. Misschien had je beter eerst de keuring laten uitvoeren alvorens aan de ombouw te beginnen.Enfin als ik jou was zou ik op veilig spelen en eerst laten keuren als Oldtimer, hiervoor zijn ze soepeler, je kan dan al voorlopig rijden met Oldtimer platen en nadien de homologatie procedure voor dagelijkse platen opstarten want dat kan wel enkele maanden aanslepen.
Als het probleem van je banden is zoals Wim vermoed dan heeft er toch iemand met de wagen aan het prutsen geweest. Is die aangekocht bij een handelaar ?
Die stukken kan je nieuw kopen of in occassie. Bij Van Kessel vindt je die wel in occassie denk ik.[quote=”cabrio wim” post=129780]Heb er even een foto van genomen, en hier zie je dus een cm verschil in dikte.
Dus als er zo eentje verkeerd opzit heb je jouw probleem, want dan komt wiel naar buiten.[/quote]
Ik hoop dat het dat is.. nu indien wel vind je dat makkelijk? of kan je het zelf aanpassen?
alvast bedankt voor de fotoja nu dat is ook het probleem het is wel de eerste keer dat hij in belgie naar de keuring komt.. Want is een us .. ben toen langs de duane geweest en dat papier heb ik maar verder heb ik nog geen stappen genomen..
Het zou wel vreemd zijn 2 verschillende maatvoeringen maar, hopelijk is het dat want anders zou het probleem wel eens dieper kunnen liggen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.