Probleem open dak.

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Probleem open dak.

• Maker
    Discussie

• Pascal911
    Deelnemer

Af en toe werkt men open-dak niet,is dit een simpel heuvel?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Anoniem

Heb het ook gehad, overbrenging motor / wormbeugel moeten vervangen, as stuk
        Eindstand sluiten en /of openen werkt volgens weerstand, as was blijkbaar moe geworden
        Is zeer makkelijk te vervangen, juist zorgen dat de worm aan beide kanten gelijk zit, anders: schuin lopen.

Zekering nazien, schakelaar uitmeten en als dit alles werkt moet je eens zien of er stroom aan de motor is.
          Ik denk ook aan de schakelaar maar zie eerst wel eens goed naar de rest.

da’s pas droge humor… 😆

Vastgedroogd 😈 😉 😆 😆

vastgevroren niet,heb het eind zomer ook een paar keer gehad.

Scherp 😆

zit ie niet vast gevroren?….. 😉 denk ook aan schakelaartje………..

Hetzelfde euvel is mij ook overkomen, zelfde symptonen…..zie Cabrio Wim…schakelaar (hoop ik)

Ik hoor gewoon niets,en hij gaat ook ni scheef.

Vroeger heb ik ook zulk probleem gehad bij een nieuwwagen .
                          Bleek dat het dak niet recht in de glijders zat .
                          Misschien dat deze kleinigheid het probleem is .

Het gaat scheef ? en hoor je de motor draaien ?

Wim

Nog een aanvulling op bovenstaande.
                              Kijk ook eens naar de schakelaar, durven soms ook wel eens blijven hangen.
                              Beste is inderdaad alles door meten met OHM meter op signaal puls. 💡

Ok, kga mss toch is die relais vervangen.
                                Grtz pascal.

ik denk aan een aansluiting die niet goed vast zit waardoor die soms wel/geen verbinding heeft, even doormeten zou ik zeggen

vervang de relay

MvG,

Bert

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.