Probleem openen cabriodak

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Probleem openen cabriodak

• Maker
    Discussie
  • Ik kan mijn cabriodak van mijn 964 van ’90 enkel open of dicht doen met een stilstaande motor. Is dit normaal? Waarom dient het uitroepteken? Alvast bedankt voor jullie hulp!

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Uitroepteken moet vanzelf uit gaan na het starten – als deze dat niet doet, is er iets aan de hand.

Controleer even of alle lampjes oplichten bij het op contact zetten … soms haalt men bij een storing doorleuk ‘n lampje er uit – zodat de storing niet zichtbaar is 😐

In het ergste geval hebben ze het lampje dat de storing aangeeft doorgelust naar een ander lampje …. zodat deze uit gaat na het starten.

— om dat te zien, moet je de klokken er uit halen ….

Uitroepteken brand ook op een 964 als het dak niet volledig open of toe is. 💡 💡 💡

Bedankt voor het snelle antwoord!Het uitroepteken brandt bij het starten maar als ik dit via de knop uit doe dan gaat het ook niet meer terug aan of is er geen ander bijkomend lampje wat gaat branden. Dus ik denk niet dat ik me zorgen moet maken.

Dat is meer dan normaal ❗

Als je het dak wilt openen en sluiten met draaiende motor, moet je een aanpasing aan de CCU uit laten voeren.

Het uitroepteken op je dashboard geeft aan dat er een storing is – naast het uitroep-teken dient er nog een ander lampje te (gaan) branden, wat de storing aangeeft.

Dit kan bijv. zijn:

[list][*]remmen[*]automatische spoiler[*]oliedruk[*]brandstof-niveau[*]etc.[/list]

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.