Probleem Porsche 944 turbo

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 Probleem Porsche 944 turbo

  • Dit onderwerp bevat 4 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door XXX.
  • Maker
    Discussie
  • Ik heb een 944 turbo van 86 die al een paar jaar bij in de garage staat voor restoratie.
    Hij starte voordien perfect en draaide mooi maar nu zet ik hem aan het draaien en draait zeer mooi en komt mooi op zijn temperatuur en de koeling slaat aan en zijn metertje zakt mooi naar beneden zoals het hoort te zijn .
    Dan plots draait hij maar op 3 cilynders meer ik leg hem meteen stil.
    Ik zet terug mijn contact aan en geen enkel metertje werkt nog en hij wil niet meer starten na een paar keer te proberen slaat hij aan maar nog steeds op zijn 3 cilinders en de meters werken niets meer.
    Iemand een idee wat dit zou zijn een relais of benzine pomp ?
    Bedankt Mvg Frank.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • XXX

      Het is een coiffeur, die heeft pas volgende maandag terug tijd….

      (sorry, kon het niet laten) :engeltje:

      …….wel ne coole, met een 944 Turbo hé…..

      123

        Ik vrees dat we hier met het klassieke “vraag stelllen en fogetabout it” zitten…hit N run.

        Ik blijf er bij dat wie een topic post, automatisch subscribed moet worden op zijn eigen topic.
        Tis dat of je telefoon nummer erbij zetten zodat we kunnen terugbellen met ons antwoorden , not.

          Werken de achterlichten ?

          123

            terminal 30 and 87b van de DME kortsluiten (of andere DME relais nemen)
            Kijken of hij dan wel nog blijft draaien en start.

            Zoniet, benzine druk op de rail eens meten
            Opnieuw 30 en 87b kortsluiten: bij niet draaiende motor moet je 2.5 bar zien
            bij draaiende motor 2 bar. op de rail

            Als je dat niet krijgt is er iets mis met je benzine pomp, of met de druk regeling.. bv diafragma kapot of zo.
            Is je druk wel goed, verder zoeken

            Zeker omdat al je meters op dash plat gaan bij het niet meer warm starten zou dat wel eens een probleem met de massa kunnen.
            Maak je polen op je Accu eens los, maak ze schoon en terug monteren. Kan vaak eens helpen.

          4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.