- Dit onderwerp bevat 4 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
21 oktober 2012 om 12:56
Hoi hoi,
-Ik zit met 2 klein problemen met men bestuurder (luxe)stoel …
Hij zit namelijk rechtsachter een beetje los …nu heb ik al uren onder mene stoel gehangen ….en ik vind niks dat los staat (moeren) …heeft iemand een idee waar ik exact moet zoeken (miss een erkend probleem ??)-Nu heb ik ook ondervonden dan mijn elec. niet goed werk …soms werk er niks en als ik eens rommel onder mijn stoel aan de draden dan werk alles terug ! (ook met de sleutel werkt het soms niet,soms wel)
Maar dat zal een draadje zijn dat geen goede verbinding heeft …maar daar ist probleem welk draadje is het juist ?…want ik heb 3 uur zitten zoeken draadje per draadje en niks gevonden grrrr 😀
Dus de 2 vragen zijn …weet iemand (beetje) exact waar ik moet zoeken voor mijn 2 problemen ?PS ; op de foto’s zie je dat er 2 draaden los hangen maar normaal kan dat het niet het probleem zijn want die hangen al meer als een jaar los en was nooit een probleem geweest ….maar kweet ook niet van wat juist die 2 draden zijn eigenlijk …..
De wagen is een 996 TT 2004 (luxestoel)
Thx 😉
[attachment:3]IMG_1293.JPG[/attachment]
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.