Probleempje

• Maker
    Discussie
  • Nu ik wilde starten met mijn 924, zag ik dat er uit één van de benzineleidingen rook kwam, toen mijn vader laten starten en heb ik eens gekeken, je ziet een klein vonkje uit de leiding komen, wat is dit ?

Enkele weken geleden hadden 2 andere leidingen dit ook al ..

Wie kan mij helpen??

Alvast hartelijk bedankt.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
    • Vandaag weer eens even tijd gehad, nu blijkt toch dat de pomp het niet meer doet 😕
      Ik ga het relais is testen, waar zit die? gewoon rechtstreeks 12V opzetten en als het klikt is het goed?

Ok Dave, kkom in de week toch nog verderdoen, klaat nog iets weten, vrijdag of zaterdag denk ik..

Hey 924 kom es kijken of t in mijne blauwe zit hé…
          Diene blok is toch voor de sloop… ik lepel daar toch iets in van nen andere…

Bij zaken die onderdelen voor wagens verkopen aan zelfstandigen, partikulieren geraken daar meestal ook binnen.
            of gewoon via een garage van Porsche of audi

Hier in de buurt, waar moet ik dan gaan zoeken, want dat is zelfs het eerste wat ik er van vind op het internet..

ik zou ook eens rondkijken in de buurt, soms goedkoper, soms iets duurder, maar je ziet wat je koopt en kunt het desnoods omwisselen zonder grote rompslomp

met toerentalbegrenzer? Want mijne heeft dat niet, heb ik ondervonden…

hey 924, foto is heel onduidelijk he, denk zelfs niet dat het de goede is. ik zou het niet kopen, ik denk zelfs dat je voor iets meer een nieuwe hebt hier in belgie, en dan ben je zeker he. ik heb de rotor en de verdeelkap hier in belgie bij een autoshop in de buurt 15 euro betaald heb en dan heb je alles

groetjes
                    Dieter

Wat vinden jullie hiervan? Bestellen of toch maar niet ?

http://cgi.ebay.de/Verteilerfinger-fuer … dZViewItem

Ok, ik zal straks een kijken tot waar er benzine is .

Dus je pomp werk en er komt toch nergens geen benzine uit, je verdeelkop is in orde ? Is je benzine druk bij goede, bij koude motor niet te hoog ?? Weet ge wat kijk eerst eens goed tot waar je benzine komt en weet dat hier eerst eens te vertellen. Wij kunnen veel maar als je iets niet kan zien dan is het echt niet makelijk maar we doen ons best.
                          Luc

kan, oude types zijn slechts 2 jaar gemaakt of zo

Toch transistor ontsteking, rare auto hé 😆

Als het een hele oude motor is, dan werken die nog met de oude contactpunten…
                                Eens nakijken

1981, met een revisiemotor van de jaren 70, 77 geloof ik

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.