probleempje

• Maker
    Discussie
  • me karretje heeft door infrastuctuurwerken hier voor de deur twee weken stilgestaan
    en nu werkt de afstandsbediening niet meer , de airco blaast nog wel maar niet koud genoeg , en als ik heb gereden en zit hem stil en wil warm opnieuw starten valt em onmiddelijk terug stil
    iemand enig idee?

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • deel 1 is opgelost
      met de tweede sleutel werkt hij wel

0

die afstandsbediening die niet werkt na enkele dagen niet rijden, daar hebben we het al vaker over gehad, en is dus niks verwonderlijk. Ook ik heb de hele week niet gereden met de TT (applaus, dank u wel…), en nu zaterdag was het na 5 dagen niet rijden dus ook al prijs, en werkte de afstandsbediening niet meer. Dus de deur dan maar open met het slot van de bestuurderskant, en in eerste instantie wist hij gelijk nog niet goed wat er aan de hand was, want na 2 ‘verwittigingspiepjes’ begon het alarm toch af te gaan… maar een druk op de knop van de afstandsbediening was toch al weer genoeg om het af te zetten.

Wat je airco betreft: als je de wagen nu start, knippert de lcd-temperatuuraanduiding in je console dan ook enkele keren? Bij mijn auto deed hij dat al van tijdens de testrit, en de verkoper zei nadien dat het vermoedelijk was omdat de batterij te laag stond. Hij heeft toen de batterij vervangen, en zei me dat het geknipper voorbij was. Ik heb er helaas niet op gelet toen ik hem ging gaan oppikken, maar ik weet wel dat hij dat nu weer terug doet, en dat nu de temperaturen oplopen het duidelijk wordt dat de airco geen echt koude lucht blaast! 😥 Het was me ook al opgevallen dat de auto bijna altijd met blazende ventilatoren rijdt als de temp op auto staat, en nu niet meer nu ik de airco afgezet heb. En zal misschien ook verklaren waarom de auto ook altijd zo aandampt als het regent! Dus als die aanduiding ook bij jou knippert na het starten, is de kans groter dat er werkelijk iets scheelt aan die airco… 😥

0

ik zou eerst en vooral links aan de pedal box de zekeringen nakijken. dit lijkt me teveel ineens om allemaal toeval te zijn na 2 weken stilstand.

0

ik weet het wel hoor 😀

0

😆 😆 😆 😉

0

heila
                HIJ slaapt noooooiiiiiiit buiten
                HIJ heeft het altijd lekker warm aan de poep . 😀 😀
                de mijne is van het mannelijke geslacht

0

Dat komt ervan hé .
                  Een Porsche is een “ZE” en ze zal het niet pikken dat ze heeft moeten buiten slapen .
                  Doe dat eens met je vrouw en je zal zien dat de gevolgen vergelijkbaar zijn 😈

😉

Sorry grapje , kon het niet laten . effe serieus dus . Ik zou het niet weten maar hoop dat anderen je hier kunnen helpen

0
                7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.