- Dit onderwerp bevat 14 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 3 maanden geleden door .
-
Discussie
-
27 september 2010 om 20:53
Een maand geleden had iemand uit mijn kennis kring problemen met zijn nieuwe Cayenne Diesel model 2010. De wagen zijn snelheid was amper 60 km en verder niets. Dus naar de Porsche garage. Weet niet hoe het verder is afgelopen.
Tijdens mijn verlof in Frankrijk amper 2 weken geleden, de hotel eigenaar had een nieuwe Cayenne Diesel, zelfde probleem. Terug thuisgekomen hoor ik van een familielid met je raad het al, Cayenne Diesel zelfde probleem, wagen staat nu al een week bij Porsche.
Vandaag gebeld met een collega uit Duitsland die zelf rijdt met een 997 Cabrio en hij kende ook 2 personen met hetzelfde probleem.
Dat kan toch geen toeval meer zijn ondanks ik er nog nergens iets van gelezen heb.
Bij de vraag aan de dealer weten ze natuurlijk van niets maar 2 personen uit mijn directe omgeving, ééntje in Frankrijk, en 2 in Duitsland, dat noem ik echt geen toeval.
Porsche Zentrum Karlsruhe geeft blijkbaar wel toe dat er een probleem is.Ferrari heeft recentelijk ook al zijn nieuwe 458 modellen terug geroepen omdat er brandrisico was en dat is natuurlijk niet vergelijkbaar.
Zijn er soms personen op dit Forum die met een recente Cayenne Diesel rijden en al problemen hebben ervaren ?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.