- Dit onderwerp bevat 16 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 2 maanden geleden door .
-
Discussie
-
27 juli 2015 om 15:25
Betreft een 987 van 2007.
2 weken geleden naar Brugge gebold en toen ik daar ff de GPS nodig had, bleek die plots niet meer te werken. De pijl beweegt wel over de kaart maar hij geeft een totaal andere positie aan ergens in Nederland. Als ik kijk bij de info zie ik “0 satellieten”
Daar is het echter niet bij gebleven. Toen ik hem vorige week even moest verplaatsen, hoorde ik een dof gerommel in de speakers. Gisteren was dit gerommel er weer zodra ik de auto opendeed (m.a.w. zodra het scherm actief wordt). Het klinkt als een onweer in de verte.
Dan de radio geprobeerd en wat daar uitkomt is verschrikkelijk. Alles klinkt volledig vervormd, bassen slaan volledig door en niks hoge tonen meer. En wat er uitkomt is zo compleet vervormd. De speakers zijn niet kapot, want de stem van de (Parrot) carkit komt wel helder en normaal door. Als ik de radio uitzet, blijft dat gerommel in de speakers.
Is er iemand die weet of dit wel een meer voorkomend fenomeen is bij de media/navigatie module van een 987 (volgens mij overigens krak dezelfde als een 997)?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.