Problemen met trekhaak cayenne coupe 2024

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Problemen met trekhaak cayenne coupe 2024

• Maker
    Discussie
  • Ik kan helaas mijn trekhaak niet meer inplooien als ik op de knop druk gaat hij 2 cm wegdraaien en komt dan terug met steeds de melding dat de trekhaak niet vergrendeld is. Iemand al voor gehad of iemand een oplossing? Afspraak bij porsche dealer maar moet wachten tot half februari 25 🤯

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Bart ik heb juist hetzelfde probleem gehad met mijn Cayenne, is geen Coupé maar verder is het systeem hetzelfde.
      Porsche Antwerpen is geen optie want daar zijn wachttijden van maanden, onbegrijpelijk.

Zelf gebruik ik mijn trekhaak nooit dus ik vermoede ergens vastzitten door het niet te gebruiken.
      Ik heb de wagen op een brug gezet en alles goed ingespoten met W40. Eén en ander was gecorrodeerd door de weersinvloeden. Nadien alles goed proper gemaakt en gesmeerd daar waar nodig en alles werkte weer netjes.
      Vermoedelijk is het bij jou dezelfde oorzaak. Probeer de haak ook even te helpen bij in en uitklappen.

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.